هر آنچه که از برند آنر باید بدانید

گوشی آنر

گرچه همه ما برند هوآوی را با مدل‌های گوشی آنر آن می‌شناسیم؛ اما چند وقتی می‌شود، این برند کاملاً از کمپانی مادر خود جدا شده و به طور مستقل کار می‌کند.

به گزارش کاماپرس، از سال ۲۰۱۶، آنر محصولات خود را به‌صورت عمده از طریق سایت‌های شخصی خود و همچنین از طریق خرده فروشان آنلاین شخص ثالث به فروش می‌رساند. برخی از محصولات آنر برای خرید در فروشگاه‌ها در بازارهای منتخب موجود است. آنر تلفن‌های هوشمند را با قیمت‌های پایین‌تر ارائه می‌دهد زیرا این شرکت با بهره‌گیری از اینترنت صرفه‌جویی می‌کند. طرفداران شرکت کننده در «باشگاه آنر» تخفیف محصول دیگری دریافت می‌کنند.

طراحی خلاقانه در آنر

به گفته فون‌آرنا، تلفن‌های هوشمند آنر به دلیل «پشت شیشه‌ای رنگی»، از نظر بصری متمایز هستند و به کاربران «شیب‌های زیبا با هر زاویه دید» ارائه می‌دهند. طراحی پویا هولوگرافی سری آنر ۲۰ در این مفهوم پیشرفت می‌کند، که رئیس آنر جورج ژائو در ماه مه سال ۲۰۱۹ به خبرگزاری شینهوا گفت: «در آنر، طراحی را همیشه در هر کاری که انجام می‌دهیم دنبال می‌کنیم.»

آریاک سفر

به گزارش ایسنا، اگر تا به حال قصد خرید گوشی HONOR را داشته‌اید ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که فرق کلی این گوشی‌ها با برند هوآوی چیست؟ 19کالا به عنوان یک مرجع موبایل در ادامه سعی خواهد کرد که به این سوال شما پاسخ دهد. در واقع شرکت هوآوی برند آنر را مستقل کرد تا هم یک برند جدید ایجاد کرده باشد و در عین حال گوشی‌های ارزان قیمت تولید کند. از طرفی نیز افراد دیگر هوآوی را به عنوان یک برند ارزان و معمولی نخواهند دید. این روزها این شرکت تمرکز عمده خود را بر روی ارتقاء و بکارگیری فنآوری‌های جدید گذاشته است.

مزیت گوشی آنر به نسبت دیگر برندهای موجود در بازار قیمت آنهاست. در واقع این گوشی هر سلیقه‌ای را با هر بودجه‌ای پوشش می‌دهد. برای مثال اگر در زمان خرید گوشی مدل‌های را مد نظر دارید که قیمت زیادی نداشته باشند مدل‌های آنر 10 لایت و یا هوآوی پی اسمارت را می‌توانید انتخاب کنید؛ اما سری آنر ویو مثل آنر ویو 20 هم جزء گوشی‌هایست که امکانات بهتری را در اختیار شما قرار داده و قیمت آن از سری پی اسمارت بالاترست. همان طور که می‌دانید برای کاربران زیادی دوربین در اولویت قرار دارد برند آنر نیز بر این موضوع واقف بوده و گوشی‌های سری آنر 20 و یا آنر 30 خود را برای افرادی تولید کرده و دوست دارند از گوشی‌هایی بهرمند شوند که با حداقل قیمت بتوانند بهترین کیفیت عکاسی را در اختیار آنها قرار دهدآنها. گوشی آنر 30 پرو پلاس از جمله همین گوشی‌ها محسوب می‌شود که از این برند در تاریخ در 15 آوریل 2020 عرضه شده است. همان طور که می‌دانید بازار خبرهای مربوط به شبکه 5G نیز این روزها داغ است. این برند نیز از سایر شرکت‌های سازنده عقب نمانده و مدل‌هایی را نیز با پشتیبانی از این شبکه روانه بازار کرده است. گوشی آنر 10 ایکس را می‌توان از جمله این مدل‌ها در نظر گرفت. در واقع آنر تجربه‌ی استفاده از 5G را برای جوانان جویای تکنولوژی با قیمت مناسب‌تری محیا کرده و تا امروز موفق شده توجه جوانان و نوجوانان زیادی را در سرتاسر دنیا به خود جلب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : هوآوی
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز