آمازون 150 هزار نفر برای فصل خرید استخدام می کند

شرکت آمازون امسال حدود 150 هزار کارمند فصلی برای سر و ساماندهی و آمادگی برای فروش دوران تعطیلات کریسمس استخدام می‌کند؛ این مقدار ۵۰ درصد بیشتر از سال گذشته اعلام شده است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از فاکس بیزنس، معمولا این وقت از سال کار بزرگترین خرده‌فروش آنلاین بسیار زیاد می‌شود و برای جمع‌آوری، بسته‌بندی و ارسال کالا از انبارها نیاز به نیروهای جدید پیدا می‌کند. آمازون از شروع شیوع ویروس کرونا و افزایش سفارش‌های اینترنتی انبارهای دپو خود را توسعه داده و لجستیک خود را گسترش بخشیده است.

در سپتامبر 2021 آمازون اعلام کرد که 250 لجستیک راه‌اندازی کرده است و در همان ماه 100 مرکز دیگر نیز افتتاح می‌کند.

دیگر اخبار این شرکت بزرگ را بخوانید:

به گفته این شرکت، حقوق مشاغل پایه در آمریکا ساعتی 18 دلار است که این شرکت برای رقابت کارکنان استخدامی مبلغ سه هزار دلار پاداش و برای افرادی که شیفت شبانه یا اضافه کاری انجام دهند سه دلار اضافه کاری پرداخت می‌کند.

آریاک سفر

دلایل استخدام نیروی جدید در آمازون

آلیشیا بولر دیویس، معاون ارشد آمازون در مورد جلب رضایت مشتریان سراسر جهان می‌گوید: سمت‌ها و کارکنان فصلی اضافه شده، فشار را بر کارکنان تمام وقت کاهش می‌دهد.

به گفته دیویس، استخدام فصلی به آمازون کمک می‌کند تا به وعده‌های خود در مقابل مشتریان عمل کند و در عین حال امکان ساعات کاری انعطاف پذیر را برای کارکنان تمام وقت خود در دوره‌های شلوغ فراهم می‌کند.
موقعیت‌های جدید درست پس از آن اعلام می‌شود که شرکت برنامه‌های خود را برای استخدام بیش از 40 هزار شغل جدید در شرکت و فناوری و 125 هزار شغل کامل و پاره وقت به صورت کامل و حمل و نقل اعلام کرده است.

دومین کارفرمای خصوصی بزرگ آمریکا استخدام یک میلیون و 300 هزار کارمند را تا پایان ژوئن انجام داده است. سال گذشته آمازون اعلام کرده بود که به 100 هزار نیروی کار احتیاج دارد و این تعداد افراد را استخدام می‌کند.

مرتبط با : آمازون
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز