آغاز طرح فروش فوق العاده کرمان موتور از فردا

ژیوار

مدیرعامل شرکت کرمان موتور اعلام کرد که طرح فروش فوق‌العاده این شرکت از 11 اردیبهشت ماه شروع می‌شود. با توجه به پایان زمان تکمیل وجه طرح یکپارچه عرضه خودرو، مازاد خودروها در طرح فروش فوق‌العاده عرضه می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس مهلت تکمیل وجه برای پذیرفته‌شدگان طرح یکپارچه عرضه خودرو امروز 10 اردیبهشت ماه پایان می‌یابد. بر این اساس از فردا 11 اردیبهشت طرح فروش فوق‌العاده کرمان موتور آغاز می‌شود. فیروزی مدیرعامل کرمان موتور اعلام کرد که این طرح در راستای سیاست‌های وزارت صمت برای تنظیم بازار است و در چارچوب ضوابط شورای رقابت قرار می‌گیرد. به این ترتیب خودروهایی که در طرح یکپارچه تکمیل وجه نشده‌اند، در طرح فروش فوق‌العاده عرضه می‌شوند.

دریان سفر امید

طبق گزارشی که در عصر ایران منتشر شده است، محصولاتی که در این طرح به فروش می‌رسد شامل جی 4، اس 3، اس 5، جی 7 و پیکاب تی 8 می‌شود. این خودروها با قیمت مصوب کارخانه به خریداران عرضه می‌شوند. فیروزی از هدف‌گذاری برای عرضه 100 هزار خودرو تا پایان سال 1402 خبر داد. بر این اساس کرمان موتور هر ماه 10 هزار خودرو عرضه می‌کند. نحوه عرضه خودروها هر ماه از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی شرکت به اطلاع عموم می‌رسد. سامان فیروزی عرضه منظم، گسترده و متداوم محصولات کرمان موتور را ضامن آرامش بازار و رضایت مصرف‌کنندگان دانست.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز