رونمایی از هیوندای سوناتا 2024 ؛ زیباترین سوناتایی که تاکنون ساخته شده است (ویدیو)

لست سکند

کمپانی هیوندای به تازگی از جدیدترین برگ برنده اش در مارکت بسیار رقابتی سدان های متوسط رونمایی کرده است و این برگ چیزی نیست جز هیوندای سوناتا مدل 2024. این سدان زیبا از عناصری بهره برده است که آن را یک سر و گردن بالاتر از رقبایش قرار می دهد و بدون تردید مشتریان زیادی را به سوی خودش جذب خواهد کرد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که هیوندای سوناتا مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، طراحی هیوندای سوناتا مدل 2024 چنان مدرن و تازه است که حتی مدل 2023 این سدان پرطرفدار در برابر آن کهنه و قدیمی به نظر می رسد و چنین بر می آید که رقبایی مانند هوندا آکورد و تویوتا کمری روزهای سختی را در پیش داشته باشند.

هیوندای سوناتا مدل 2024 در مقایسه با مدل قبلی چهره ای تهاجمی تر به خودش گرفته است و موتور 2.5 لیتری توربو، آن را برای رانندگی پر شور و هیجان بی رقیب می کند. این سدان زیبایی و عملکرد بالا را در هم می آمیزد و تیپ های Standard و N Line علاوه بر زیبایی ظاهری تجربه ای بی نظیر از سواری در اختیار راننده و دیگر سرنشینان قرار می دهند.

راز آسمان پایتخت

هیوندای سوناتا مدل 2024 با چند موتور مختلف به بازار عرضه خواهد شد: یک موتور 2.5 لیتری با 191 اسب بخار نیرو، موتور 2.5 لیتری توربو با 290 اسب بخار نیرو و یک پیشرانه هیبریدی- الکتریکی که 192 اسب بخار نیرو تولید می کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز