آغاز طرح فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو

طرح فروش اقساطی و با تسهیلات برخی خودروهای گروه ام وی ام و چری مدیران خودرو در آذر 1400 با زمان تحویل 30 تا 45 روزه آغاز شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایمنا، شرکت مدیران خودرو طرح فروش اقساطی و فوری محصولات دو گروه ام وی ام و چری خود را با اقساط ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۴۸ و ۶۰ ماهه، در دو طرح مبلغ پیش پرداخت، در آذر 1400 آغاز کردند.

محصولات و تسهیلات مدیران خودرو

در این طرح در گروه ام وی ام، خودروهای ایکس 22 پرو، ایکس 33 و ایکس 22 و در گروه محصولات چری، خودروهای آریزو ۵ توربو، تیگو ۵، آریزو ۶ و تیگو با اقساط 60 ماهه قرار دارند.

در حال حاضر برای متقاضیان برای ثبت نام باید به وبسایت مدیران خودرو مراجعه کنند. ضمنا تاریخ تحویل این خودروها بین 30تا 45 روز طول می‌کشد. همچنین بنا به گفته مدیر این شرکت در پیش پرداخت منعطف تاریخ تحویل این خودروها تغییری نمی‌کند.

آریاک سفر

لازم به ذکر است زمان بازپرداخت اقساط این خودروها بین یک الی 5 سال است و میزان تسهیلات پیش بینی شده حدود 60 درصد قیمت خودرو و نرخ آن 21 درصد خواهد بود.

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات چری

در حال حاضر شرایط خرید آریزو 5 توربو، آریزو6، تیگو 5، تیگو 7 و نسخه اسپرت آن با میزان تسهیلات 60 درصد قیمت خودرو و نرخ 21 درصد صورت می‌گیرد. که این میزان در نسخه جدید توربو 50 درصد قیمت خودرو و با همان نرخ است. ضمنا موعد تحویل این گروه خودروها 30 روز با اقساط 2 ساله است.

بیشتر بخوانید:

 

در این گروه خودروها در حال حاضر، توربو 5 و نسخه جدید آن به ترتیب با قیمت های 262 میلیون و 723 هزار و 680 میلیون تومان به فروش می‌رسند. خودروی تیگو 5 نیز دارای قیمت 752 میلیون و 353 هزارتومان است. تیگو 7 و نسخه اسپرت آن نیز با قیمت‌های 991 میلیون و یک میلیارد تومان قابل خریداری با پیش پرداخت منعطف هستند.

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات ام وی ام

در گروه ام وی ام نیز میزان تسهیلات چهار خودروی عرضه شده، حداکثر 50 درصد قیمت خودرو است که این میزان تنها در نسخه پرو X22 40 درصد است. ضمنا مدت تحویل این گروه خودروها 45 روز کاری و با اقساط 12 ماه تا 60 ماه است.

قیمت خودروهای این گروه در حال حاضر به این شرح است که خودروی X22 در 3 نسخه MT، CVT و pro به ترتیب 430، 510 و 580 میلیون تومان هستند. همچنین خودروی X33  با قیمت 630 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

مرتبط با : مدیران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز