شرایط دریافت آسان وام خودرو + جزئیات

در حال حاضر برخی موسسات به پشتوانه سند تک برگی خودرو به افراد واجد شرایط وام خودرو پرداخت می‌کنند. این موسسات آزاد تحت نظر نهادهای بانکی یا مجموعه‌های مالی دولتی نیستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وام آزاد خودرو توسط موسسات گمنام پرداخت می‌شود و بانک‌های تجاری در این موضوع هیچ دخالتی ندارد. در صورتی که فردی متقاضی گرفتن وام خودرو باشد، باید حتما سند تک برگ خود را به موسسات ارائه دهد. سپس کارشناسان خودرو این موسسات صحت سند خودرو را بررسی کرده و خودرو را هم کارشناسی کنند. بعد از انجام این مراحل این موسسات بین 30 تا 40 درصد ارزش خودرو به متقاضیان وام  پرداخت خواهند کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

کارمزد این موسسات معمولا 10 درصد است. وام گیرندگان حداکثر تا سه سال فرصت دارند اقساط را تسویه کنند، در غیر این صورت سند خودرو آن‌ها در رهن موسسه وام دهنده باقی می‌ماند. در واقع سند خودرو ضمانت اصلی وام است و تا زمان تسویه کامل فرد امکان فروش خودرو یا استفاده از سند را ندارد.

شرایط راحت‌تر موسسات آزاد در پرداخت وام خودرو !

بسیاری از این موسسات با سرمایه فردی شکل گرفته و پشتوانه مشخصی ندارند. بعضی افراد بعد از تغییر شغل خود سرمایه‌هایشان صرف تاسیس این نوع موسسات می‌کنند. سایت‌هایی هم وجود دارند که این موسسات را به متقاضیان معرفی می‌کنند اما مسئولیت ارائه وام آن‌ها را نمی‌پذیرند! در حال حاضر هیچ یک از بانک‌های تجاری با شرایط موسسات آزاد به متقاضیان وام خودرو نمی‌پردازند.

به صورت کلی، بانک‌ها با داشتن شرایط مختلف برای پرداخت وام بانکی از جمله ارائه ضامن معتبر، داشتن حساب سپرده بلندمدت، سود بالا و مواردی از این قبیل باعث سنگ اندازی جلوی پای متقاضیان شده‌اند. دریافت وام از این موسسات گمنام هم به پرداخت اقساط نیاز دارد اما با این حال مردم به دلیل شرایط راحت‌تر تسهیلات آزاد را ترجیح می‌دهند. هر چند که ریسک دریافت وام از موسسات آزاد بالا است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز