آسان ترین راه گرفتن مدرک آیلتس چیست؟

لست سکند

آزمون آیلتس را امروزه همه به عنوان یک آزمون بین المللی که سطح دانش افراد را در زبان انگلیسی میسنجد می شناسند. آسان ترین راه گرفتن مدرک آیلتس دغدغه ی بسیاری از افراد می باشد تا بتوانند در مسیر راحت تری آیلتس خود را دریافت کنند.در این مقاله سعی بر این است تا شما را با روش درست مطالعه  آیلتس و راه های دستیابی با آن آشنا کنیم.

به گزارش کاماپرس، کتاب “قورباغه ات را قورت بده” نوشته برایان تریسی Brian Tracy را خوانده اید؟ طبق همان استراتژی می خواهیم به شما کمک کنیم چطور این آزمون سخت را که مثل خوردن قورباغه است پشت سر بگذارید. پروسه مهاجرت، درست هفت خان رستم است و خان اول، شرکت در آزمون آیلتس و اخذ مدرکش است. اما، کسی که این قورباغه را قورت بدهد، بقیه مراحل را هم خیلی راحت پشت سر می گذارد. بیایید ببینیم چطور باید این قروباغه را قورت دهیم.

چرا آزمون IELTS برای ما دشوار است؟
متاسفانه، سیستم آموزشی کشور بر پایه حفظیات تئوری ها بوده و کاملا از ایجاد مهارت و انجام عملی کارها بدور است به شکلی که بعد از کلی زبان خواندن، یک فارق التحصیل دیپلمه با معدل 19، نمی تواند یک سخنرانی 2 دقیقه ای به انگلیسی، عربی و یا حتی فارسی داشته باشد! و یا اگر بخواهیم یک انشا بنویسد، وضعیت انشای فارسی هم مناسب نیست چه برسد به زبان های دیگر. به دنبال پروسه آموزش و پرورش، برای ورود به تحصیلات عالیه و دانشگاه، دانش آموز/جو باید در امتحان کنکور شرکت کند؛ امتحانی که بدتر از آموزش های قبلی، تماما فرمولی و تکنیکیست و هیچ فعالیت عملی ای در آن نیست! در حقیقت، محصول آموزش ایرانی، کاربردی نیست و کاملا تئوری وار است.

برای آمادگی آیلتس چه احتیاج است؟
ایسنا در گزارشی افزود: تحقیقات، مطالعات، و تجربیات ما در آکادمی زبان اکسیر نشان می دهد که برای موفقیت در IELTS، نیاز است روی چهار حوزه زیر فعالیت کنید.

یک) دانش زبان عمومی و مهارت هایش
گرامر، لغات و تلفظ انگلیسی را بعلاوه هر چهار مهارت ارتباطی زبان یعنی مهارت های گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتن را نیاز دارید. در هر سطحی که این ها را داشته باشید، معادل آن در آیلتس نمره می گیرید. ممکن است در همین حین نیاز به مطالعه برای تقویت دانش خود نیز داشته باشید.
دو) استراتژی ها و تکنیک های آیلتس
برای هر مهارت نیاز به چندین استراتژی دارید و برای هر فرد استراتژی های خاصی قطعا بهتر کار می کند. پس از یادگیری استراتژی ها و تمرین فراوان، بالاخره هر فرد می تواند سبک و سیاق خود را یافته و بهترین نتیجه را در آزمونش بگیرد. معمولا متقاضیان آیلتس این استراتژی ها را با میان بر ها کنکور اشتباه می گیرند. در کنکور، به جای یک راه حل طولانی، شما از یک فرمول استفاده می کردید که خیلی سریع شما را به جواب می رساند. در کلاس ایلتس همچین چیزی نیست. شما استراتژی می چینید.

راز آسمان پایتخت

سه) اطلاعات عمومی، بیشتر در فضای آکادمیک
هرقدر هم که IELTS را بشناسید، دانش زبان انگلیسی تان عالی باشد، و تکنیک و مهارت پیدا کنید، بدون داشتن ایده های آیلتس عملکرد مناسبی نخواهید داشت. تصور کنید زبان عمومی شما در سطح پیشرفته است، و تمام چهارچوب و نکات و استراتژی های رایتینگ تسک 2 آیلتس را می دانید. خُب، آیا بدون داشتن ایده در مورد GM Food، می توانید بخش چهارم لیسنینگ آیلتس را خوب درک کنید و بلافاصله جواب هم بدهید؟

خیلی مهم! آیلتس آزمایشی قبل آزمون اصلی!
یکی از کارهایی که در پروسه آمادگی IELTS باید انجام بدهید، شرکت در چند مرحله آزمون آزمایشی آیلتس قبل از آزمون اصلی است. هرچقدر هم آماده باشید، فقط می توان از روی نتیجه ی ازمون ماک ایلتس شما گفت که آیا الان برای شرکت در آزمون اصلی آماده هستید یا خیر.

نیاز به مشاوره درست و اصولی دارید؟
شاید اکسیر تنها مرکزی باشد که با ترکیب چندین عنصر، کیفیت آموزش را پس از دهه ها در ایران بالا برد. وقتی صداقت، کیفیت، هنر، عشق و آموزش کنار یکدیگر آمدند، اموزشگاه زبان اکسیر متولد شد. بعد از سال ها فعالیت آموزشی به دنبال یوتوپیای حرفه ای آموزش زبان در ایران، و قطعا پیدا نکردنش، سجاد حسینی و محمود مهرعلیان تصمیم گرفتند آن را بسازند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آکادمی اکسیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
این نوشته در آموزش ارسال شده و با برچسب گذاری شده است.

1 دیدگاه برای “آسان ترین راه گرفتن مدرک آیلتس چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز