مینی ون جدید پژو ریفتر مدل 2022 در خیابان های شهر (ویدیو)

پژو ریفتر در واقع یک خودروی چند منظوره (MPV) است که سبک و سیاقش را از شاسی بلندها الهام گرفته و یک خودرو کاربردی پنج نفره است.  این خودرو جادار بسیار مورد استقبال شهروندان اروپایی قرار گرفته است و  همه سرنشینان آن در آن احساس راحتی خواهند کرد. در ادامه ویدیویی از پژو ریفتر 2022 را تماشا می کنیم.

باید گفت با خریدن پژو ریفتر 2022، یک صندوق عقب جادار در اختیارتان قرار خواهد گرفت، جای پا و فضای سر نیز برای هر قد و قواره ای مناسب و به اندازه است. این خودرو چند منظوره از یک موتور دیزل 1500 سی سی چهار سیلندر خطی و مجهز به توربوشارژر بهره می برد که می تواند 128 اسب بخار نیرو و حداکثر 300 نیوتن متر گشتاور تولید کند. گیربکس از نوع 8 سرعته اتوماتیک است و نیروی موتور را به چرخ های جلو منتقل می کند.

کیفیت سواری پژو ریفتر 2022 به لطف استفاده از سیستم تعلیق مستقل در جلو، سیستم تعلیق مک‌فرسون در عقب، فنرهای لول و میله های ضد لغزش بسیار خوب است و رضایت سرنشینانش را جلب خواهد کرد. آن طور که کمپانی پژو اعلام کرده است صفر تا صد این خودرو 10.8 ثانیه و توان یدک کشی آن نیز 1300 کیلوگرم است که در مقایسه با همتایانش اعداد و ارقام خوبی به نظر می رسند. گفتنی است این خودرو در حال حاضر در بازار اروپا عرضه شده است و باید ببینیم احتمال حضور آن در ایران هم وجود دارد یا خیر.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : پژو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز