دولت یارانه نوروزی را واریز کرد

ژیوار

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور، دستور پرداخت یارانه معیشتی 150 هزار تومانی عید نوروز را به حساب سرپرستان خانوارهای هدف صادر کرد و این اقدام صورت گرفت. این یارانه نوروزی به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر پرداخت در نظر گرفته شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ یارانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مبلغ یارانه نوروزی 150 هزار تومان به ازای هر یک از اعضای خانوار است که به حساب 12 میلیون و 358 هزار سرپرست خانوار واریز خواهد شد. این یارانه در ساعت 24 شب گذشته به حساب افراد واجد شرایط واریز شد. غالب افرادی که این یارانه را دریافت کرده‌اند از دهک‌های اول تا چهارم درآمدی بودند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

افراد تحت پوشش کمیته امداد و مستمری بگیران این نهاد به علاوه بهزیستی هم این مبلغ را دریافت کرده‌اند. طبق آخرین اخبار، این مبلغ یارانه نوروزی به سهامداران عدالتی که تحت هر شرایطی نتوانسته‌اند سود این سهم را دریافت کنند هم پرداخت شده است.

پرداخت یارانه نوروزی به چه منظور انجام شد؟

این اقدام از جمله مواردی است که به منظور حمایت از اقشار کم درآمد و تحقق برنامه‌های دولت سیزدهم صورت گرفت. دولت سیزدهم به مناسبت بیست و دوم بهمن ماه هم به ازای هر یک از اقشار آسیب پذیر، 100 هزار تومان مازاد بر مبلغ یارانه پرداخت کرد. این مبلغ هم به افراد دهک‌های درآمدی اول تا چهارم، مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و کمیته امداد اعطا شد. افرادی که یارانه کنونی و قبلی را دریافت کردند، فرآیند شناسایی آن‌ها توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده است.

دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت خود برنامه‌هایی را برای حمایت از اقشار کم درآمد، آسیب پذیر و محروم اعلام کرد. این برنامه‌ها همگی به منظور کاهش فقر مطلق در جامعه و حل مشکلات معیشتی قشر بزرگ مردم مورد توجه قرار دارد.

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز