پژو 308 بهترین خودرو زنانه سال شد

ژیوار

مصادف با روز جهانی زنان، 56 روزنامه‌نگار زن از 40 کشور، خودرو پژو 308 را به عنوان بهترین خودروی زنان جهان در سال 2022 برگزیدند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برنده سال گذشته این جایزه، خودروی لندروور دیفندر بود. این کمیته 56 نفره روزنامه‌نگاران صنعت خودرو، 65 خودرو را راندند و از ابعاد مختلف به بررسی آن‌ها پرداختند. در دور اول رای گیری پژو 308 به عنوان بهترین خودرو شهری انتخاب شد. کیا اسپورتیج هم به عنوان بهترین شاسی بلند خانوادگی رای آورد.

در این زمینه بخوانید:

گفتنی است در این مسابقه، BMW iX به عنوان بهترین شاسی بلند بزرگ و فرود موستانگ ماخ ای به عنوان بهترین خودروی خانوادگی برگزیده شدند. همچنین آئودی ای ترون جی تی و جیپ لانگر به ترتیب به عنوان بهترین خودرو عملکردی و بهترین چهار در چهار شناخته شدند.

دریان سفر امید

سپس در دور دوم رای‌گیری، برنده نهایی انتخاب و معرفی شد و این هاچ بک کامپکت فرانسوی توانست به گوی بهترین خودروی زنان را از رقبا برباید. مارتا گارسیا، رئیس اجرایی جایزه بهترین خودروی سال زنان گفت که رای‌گیری امسال نزدیک‌تر از همیشه بوده است. با این وجود، داوران، تجربه رانندگی، عملکرد، راحتی و طراحی پژو 308 را ستوردند.

همچنین سندی مایهر از نیوزلند گفت: پژو 308 خودرویی است که تقریباً هر چیزی را که از یک ماشین می‌خواهید، ارائه می‌دهد. تجربه رانندگی بسیار خوبی دارد و با این حال باورش سخت است که زیر کاپوت اکثر نسخه‌های این خودرو یک موتور 1.2 لیتری وجود دارد. مالن رایث هم از دانمارک افزود: این یک ماشین رویایی گران قیمت برای تعداد کمی آدم خوش شانس نیست، بلکه ماشینی است که اکثر خانواده ها می‌توانند آن را خریداری کنند.

سایرین نیز در مورد ارتقای این نسخه در مقایسه با نسخه قبلی و طیف گسترده گزینه‌های پیشرانه گفتند. این مدل با پیشرانه‌های بنزینی، دیزلی و هیبریدی قابل شارژ عرضه می‌شود و همچنین پژو یک نسخه کاملاً الکتریکی از آن را در آینده تولید خواهد کرد. 308 در دو تیپ بدنه هاچ بک و استیشن موجود است که هر دوی آنها روی پلتفرم استلانتیس EMP2 ساخته شده‌اند که با همزادهای آن یعنی دی اس 4 و اُپل آسترا مشترک است.

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز