شاخص کل بورس پرواز کرد!

ژیوار

امروز شاخص کل بورس با افزایش 17 هزار و 628 واحدی نسبت به سه روز گذشته افزایش پیدا کرد و به مرز یک میلیون و 298 هزار و 819 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با چهارشنبه گذشته هزار و 641 واحد بالا رفت و به مرز 335 هزار و 804 واحدی رسید. ورود سرمایه گذاران حقیقی و چشم انداز مثبت نسبت به آینده مذاکرات برجام، عامل رشد امروز بورس بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بالاخره بعد از مدت‌ها سرمایه گذاران حقیقی به بازار بورس اعتماد کردند و امروز سرمایه گذاری بیشتری را در این بخش انجام دادند. برخی از کارشناسان، ورود گروسی به تهران را عامل ایجاد اعتماد بین سرمایه گذاران حقیقی بورس می‌دانند. در واقع تحلیلگران، سفر گروسی به تهران را به مثابه اقدام نهایی برای توافق برجام توصیف می‌کنند و معتقدند که احتمال ادامه روند مثبت بورس در روز آینده وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

این میزان خوش بینی در بین کارشناسان بورسی تا اندازه‌ای است که برخی از آن‌ها درباره احتمال یک میلیون و 400 هزار واحدی شدن بورس سخن به میان آورده‌اند. در چنین شرایطی بورس با یک چراغ سبز بزرگ سال جاری را به پایان خواهد رساند و بسیاری از ناملایمت‌های چند ماه اخیر را برای سهامدارانش جبران خواهد کرد.

کدام نمادها در روز جاری شاخص کل بورس را بالا بردند؟

امروز حجم معاملات خرد بورس 9.16 میلیارد سهم شد و ارزش آن‌ها هم به 32 هزار و 316 میلیارد ریال رسید. طی روز جاری بیشتر نمادهای بورسی سبز رنگ بودند. نمادهای «فملی»، «کچاد» و «شستا» بیشترین اثر را روی شاخص کل بورس امروز داشتند. بیشترین معاملات امروز هم مربوط به نمادهای «شستا»، «فملی» و «خودرو» بود. همچنین طی روز جاری نمادهای «فاسمین»، «شپدیس» و «کیمیا» بیشترین افزایش قیمت پایانی معاملات را به ثبت رساندند.

مرتبط با : سازمان بورس
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز