آرامش و ثبات نسبی قیمت بیت کوین

ژیوار

قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 86 دلار بالا رفته و در مرز 38 هزار و 952 دلاری قرار دارد. با وجود اینکه برخی پیش بینی کرده بودند که احتمالا نرخ بیت کوین این روزها افزایش بیشتری داشته باشد، اما قیمت این رمزارز چندان رشد نکرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر اخباری درباره احتمال مذاکره روسیه و اوکراین منتشر و به نظر کارشناسان شاید همین عامل باعث ثبات نسبی قیمت بیت کوین شده است. اما گزارش‌های میدانی نشان دهنده این است که درگیری نیروهای دو کشور به خیابان کی‌یف رسیده و هر دو طرف در حال جنگ هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دیمتری پسکوف، سخنگوی کرملین، روز گذشته اعلام کرد پوتین این آمادگی را دارد تا یک هیئت روسی را به نمایندگی از خود و برای مذاکره درباره مسئله اوکراین روانه مینسک، پایتخت بلاروس، کند.

دریان سفر امید

با وجود عدم رشد قیمتی بیت کوین، باز هم سرمایه گذاران بلندمدت این رمزارز، تمایلی به فروش آن ندارند. طبق اطلاعات کوین تلگراف، بیت کوین در هفته‌های اخیر آن قدر کاهش پیدا کرده که قیمت فعلی آن برای سرمایه گذاری بلندمدت بسیار مناسب است. به نظر سرمایه گذاران فعلی بیت کوین تصمیم بر فروش سرمایه خود ندارند و برای نگهداری این ارز دیجیتال معروف همچنان پافشاری می‌کنند.

بررسی وضعیت قیمت بیت کوین نسبت به یکسال گذشته

طبق اخبار موجود نرخ بیت کوین نسبت به مدت مشابه در یک سال گذشته کاهش چشم گیری داشته، با این حال تعداد کیف پول‌هایی که این رمزارز را نگهداری می‌کنند افزایش پیدا کرده است. همچنین که سرمایه گذاری جدید هم در این زمینه کم شده و جریان بازار در مسیر معکوس حرکت می‌کند. میگونلت، یکی از تحلیلگران معروف بازار رمزارزها، معتقد است که شرایط بازار بیت کوین نسبت به یک سال گذشته برعکس شده و این موقعیت همچنان هم ادامه دارد.

نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز