قیمت بیت کوین باز هم سقوط کرد

ژیوار

طبق پیش بینی قبلی برخی از تحلیلگران مطرح بیت کوین، کاهش قیمتی این رمزارز معروف ادامه پیدا کرده است. هم اکنون قیمت بیت کوین با افت 745 دلاری نسبت به روز گذشته، در مرز 37 هزار و 609 دلاری قرار دارد. این ارز دیجیتال معروف سطح حمایتی مهم 38 هزار دلاری را هم از دست داد و به پایین‌ترین نرخ چند هفته گذشته رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین تلاش داشت تا با دستیابی به نرخ‌های 38 هزار و 800 دلاری، در مسیر صعودی قرار بگیرد اما این اتفاق عملی نشد. طبق نظریات برخی کارشناسان در صورتی که قیمت بیت کوین از مرز 39 هزار و 500 دلاری فراتر می‌رفت، صعود قیمتی برای این ارز دیجیتال آسان‌تر می‌شد.

اخبار پربازدید را از دست ندهید:

دریان سفر امید

برخی از فعالان و تحلیلگران بازار رمزارزها معتقدند که کاهش نرخ بیت کوین به دلیل افزایش تنش‌ها میان روسیه و اوکراین روی داده و تا زمانی که این تنش‌ها وجود دارد، احتمالا نرخ بیت کوین باز هم نزولی خواهد شد. در حال حاضر جریان جدیدی از تنش‌ها درباره مرز اوکراین و روسیه، بازار ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار داده است.

در چه شرایطی بیت کوین 100 هزار دلاری خواهد شد؟

به گزارش ارز دیجیتال، در صورتی که بیت کوین، این رمزارز معروف، بتواند مسیر خود را از بازارهای جهانی سهام جدا کند و عملکرد مستقلی داشته باشد، امکان 100 هزار دلاری شدن آن تا 24 ماه آینده وجود دارد. طبق آمار موجود، عملکرد کلی بیت کوین تا اینجای کار بسیار بهتر از سهام شرکت‌های فعال در بازار بورس بوده است.

این پیش بینی درباره 100 هزار دلاری شدن نرخ بیت کوین با توجه به شاخص نزدک کامپوزیت اتفاق افتاده است. این شاخص شامل سهام شرکت‌های عرضه شده در بورس نزدک بوده و مانند اس اند پی 500 اهمیت بسیار زیادی دارد.

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز