قیمت بخارشو های خوب بازار برای خانه تکانی شب عید

ژیوار

با نزدیک شدن به روزهای عید نوروز و ایام خانه تکانی شب عید، بسیاری از مردم به دنبال تهیه وسایل مورد نیاز برای خانه تکانی و تمیز کردن خانه می‌افتند. بخارشو ها یکی از اقلام پرکاربرد در زمینه نظافت خانه محسوب می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بخارشو یکی از وسایل پرکاربرد برای نظافت و تمیزی خانه است؛ چرا که از بخارشوها در شستشو و ضدعفونی کردن انواع وسایل خانه، از فرش و مبل تا انواع سطوح مانند کابینت کاربرد دارند. تهیه یک بخارشوی مناسب و با قیمت به صرفه، نیاز به اطلاع از مدل‌ها و کارکردهای آن‌ها دارد.

در همین زمینه بخوانید:

کاماپرس در ادامه این مطلب به معرفی چند بخارشوی مناسب برای خانه تکانی شب عید می‌پردازد.

دریان سفر امید

بخارشوی کارچر مدل اس سی 4

قیمت: از 5 میلیون و 290 هزار تومان تا 8 میلیون و 520 هزار تومان

بخارشوی کارچر SC4 که در حال حاضر با قیمتی در حدود 5 میلیون و 290 هزار تومان تا 8 میلیون و 520 هزارتومان قابل خریداری است، یکی از گزینه‌های مناسب برای پاک کردن آلودگی‌ها از سطوحی چون زمین، شیشه و دیوار است. توان مصرفی این بخار شو 2000 وات و مدت زمان لازم برای تولید بخار در آن، تنها 4 دقیقه است. ضمنا این دستگاه دارای قفل ایمنی کودک و قابلیت تنظیم بخار از روی دسته است. این بخارشو از دو مخزن داخلی و خارجی و امکان تعویض راحت پارچه مخصوص، برخوردار است.

بخار شو دلمونتی مدل دی ال 200

قیمت: از 3 میلیون و 390 هزار تومان تا 4 میلیون و 290 هزار تومان

از مزایای این بخارشو قابلیت استفاده آن برای انواع سطوح مانند فرش، پرده، پادری، کف سرامیکی، کاشی کاری شده، دیوار‌های سرامیکی و حتی رنگی و انواع کاغذ دیواری است. توان مصرفی این دستگاه 2000 وات و مدت زمان لازم برای تولید بخار در آن 7 تا 12 دقیقه است. این دستگاه مجهز به سیستم تنظیم فشار خروجی بوده و فشار بخار آن بالای 4 بار است. این بخارشو با نزدیک به 21 کاربرد متفاوت و مصرف انرژی، یکی دیگر از گزینه‌های مناسب و به صرفه برای تهیه بخارشو است.

بخارشوی بایترون مدل بی اس اکس-4100

قیمت: از 4 میلیون و 390 هزار تومان تا 6 میلیون و 50 هزار تومان

یکی دیگر از بخارشوهای خوب بازار، بخارشو بایترون، مدل BSX-4100 بوده که بدون نیاز به هیچ‌گونه شوینده، برای پاک کردن لکه‌ها از شیشه، زمین و دیوار کاربرد دارد. از مزیت‌های این بخارشو، طراحی زیبا و دسته چمدانی آن برای جابه جایی آسان‌تر آن است. توان مصرفی این دستگاه 1500 وات با 5 دقیقه زمان برای تولید بخار است.

بخارشوی جانتک مدل جی 203

قیمت: از سه میلیون و 200 هزارتومان تا 5 میلیون و 200 هزارتومان

بخارشوی جانتک مدل J203 یکی دیگر از گزینه‌های خوب برای تهیه بخارشو محسوب می‌شود. این دستگاه دارای توان مصرفی 2000 وات بوده و مدت زمان لازم برای تولید بخار در آن، 5 دقیقه است. ضمن این‌که از این دستگاه می‌توان تا 45 دقیقه برای پاک کرده لکه از انواع سطوحی چون سرامیک، موکت، فرش، پارکت، اجاق گاز و شیشه استفاده کرد. از دیگر امکانات این بخارشو می‌توان به سیستم هشدار میزان استفاده از آب و  قفل ایمنی کودک اشاره کرد.

ارزان‌ترین و بخارشوهای بازار چند؟

اما در حال حاضر، تهیه بخارشو با قیمت‌های پایین‌تر و حتی در رده قیمتی یک میلیون تومان نیز ممکن است؛ به طوری که شما می‌توانید بخارشو سایا مدل BZ426 را با حدود یک میلیون و 184 هزار تومان تا یک میلیون و 299 هزار تومان خریداری کنید.

همچنین قیمت مدل اف یو 900 از برند فوما، در رده قیمتی یک میلیون و 990 هزار تومان تا 2 میلیون و 880  هزار تومان است. بخارشوی سونامی، مدل دبلیو اس 5500 نیز با قیمت یک میلیون و 995 هزار تومان تا حدود 2 میلیون و 350 هزار تومان به فروش می‌رسد.

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز