خلاصی بیت کوین از تله قیمتی

ژیوار

بیت کوین بالاخره از تله قیمتی خارج شد و شرایط آن اندکی بهبود پیدا کرد. در حال حاضر نرخ این رمزارز معروف 81 دلار نسبت به روز گذشته کاهش داشته است، ولی همچنان قیمت این رمزارز در محدوده 44 هزار دلاری قرار دارد. برخی معتقدند که قیمت بیت کوین عمدا تا محدوده 40 هزار دلاری پایین رفت تا تریدرهای شکست خورده گرفتار شوند و شرایط به نفع سرمایه گذاران اصلی رقم بخورد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یکی از تحلیلگران مطرح کریپتو به نام فینیکس در توئیتر خود بیان کرده که کاهش قیمت بیت کوین به محدوده 40 هزار دلاری عمدی بوده است. کوین تلگراف هم بیان کرده که بعد از سقوط مجدد بیت کوین به زیر محدوده 43 هزار دلاری، هم اکنون همگان منتظر رشد قیمتی مجدد این رمزارز معروف هستند. در صورتی که افزایش قیمت جدیدی از سر گرفته شود، امکان 50 هزار دلاری شدن بیت کوین مجددا افزایش پیدا خواهد کرد و دور از تصور نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

فعالان این بازار اعلام کرده‌اند که تحلیل شاخص‌ها نشان دهنده آغاز یک روند صعودی برای بیت کوین است. شرایط به گونه‌ای است که امکان از سرگیری یک روند صعودی پرقدرت برای بیت کوین وجود دارد.

نظر یک تحلیلگر کریپتو درباره کاهش قیمت بیت کوین

اما در مقابل هنوز افرادی هستند که معتقدند نرخ بیت کوین همچنان نزولی خواهد بود و نباید به آینده این رمزارز چندان دل بست. در واقع اتفاقاتی که در بازار این رمزارز به وقوع می‌پیوندد تنها نوسانات زودگذر هستند. پیتر شیف یکی از خرس‌های معروف بیت کوین و از جمله افراد بدبین نسبت به آینده این رمزارز است. شیف معتقد است که نوسان‌های فعلی بیت کوین آخرین تلاش‌های فعالان بازار این رمزارز برای بقا به نظر می‌رسد. وی بر این باور است که این رمزارز معروف به سمت کانال‌های پایین 30 هزار دلاری حرکت می‌کند.

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز