ادامه افزایش قیمت ها در بازار خودرو

ژیوار

نوسانات قیمتی در بازار خودرو، علی‌رغم افزایش 18 درصدی قیمت‌ خودرو، همچنان ادامه دارد. بنا بر گفته کارشناسان این نوسانات و تورم در بازار خودرو متاثر از پیام‌های سیاسی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از تجارت نیوز بنا بر اظهارات حسن کریمی سنجری، قیمت‌ها در بازار خودرو می‌تواند از اتفاقات سیاسی در حال وقوع مانند مذاکرات برجام تاثیر مثبتی بگیرد. به گفته این کارشناس خودرو اگر روند مذاکرات به خوبی پیش رود، در هفته‌های آینده می‌توان انتظار تخلیه حباب‌های تورمی در بازار خودرو را داشت.

بیشتر بخوانید:

کریمی سنجری همچنین ضمن تاکید بر امکان اثرگذاری تصمیم وزارت صمت و ایجاد تغییر ساختاری و مدیریتی بر قیمت‌های خودرو در بازار به عدم امکان تغییر در شاخص‌های اقتصادی و در نتیجه عدم تغییر در اصل قیمت‌ها و تورم نیز اشاره کرد.

دریان سفر امید

در بازار خودروهای داخلی، پراید 111 در حال حاضر 188 میلیون تومان و پراید 131 نزدیک به 172 میلیون تومان قیمت دارد.

در گروه خودروهای جدیدتر و پرفروش‌تر نیز، تیبا هاچ بک با ارزش 202 میلیون تومان و خودروی ساینا ای اکس مدل 1400 نیز با 193 میلیون تومان قابل خریداری است.

همچنین پژو 206 تیپ 2 و تیپ 5 نیز به ترتیب 271 میلیون و 325 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. نسخه پژو 206 اس دی مدل 1400 نیز به 337 میلیون تومان رسیده  است.

در گروه خودروهای پژو، پژو 405، پژو پارس ال ایک و پژو پارس  اتوماتیک نیز به ترتیب با قیمت 315 میلیون تومان، 341 میلیون تومان و 423 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

ضمن این‌که خودروی دنا نیز در دو نسخه معمولی 1400 و پلاس اتوماتیک 1400 به ترتیب 362 میلیون تومان و 530 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان