قیمت انواع خودروهای داخلی؛ کدام خودرو ۵۰ میلیون تومان گران‌تر شد؟

لست سکند

پیش‌بینی‌ها در هفته گذشته حاکی از رکود در بازار خودرو بود ولی بازار با نوسان قیمتی مواجه شده است؛ با این حال کارشناسان معتقدند که وضعیت بازار خودرو در آینده بهتر خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از تجارت‌نیوز، کاظم محمدی نیک‌خواه گفت: فاصله قیمتی خودرو در بازار و خودرو روند کاهشی دارد و خودرو به جایگاه کالای مصرفی برگشته است.

بیشتر بخوانید:

نیک‌خواه ادامه دارد: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد وضعیت صنعت خودرو در آینده وضعیت بهتری پیدا می‌کند اما چون سیاست‌هایی اعمال می‌شوند که جدید هستند، باید منتظر نتایج ماند.

راز آسمان پایتخت

بازار خودرو در هفته گذشته شاهد نوساناتی بوده است؛ مثلا خودروهای پراید 113 و 111 به 170 میلیون و 188 میلیون تومان رسیده‌اند. ساینا EX مدل 1400 194 میلیون تومان و کوییک دنده‌ای مدل 1400 197 میلیون تومان عرضه می‌شوند. همچنین تیبا هاچ‌بک پلاس مدل 1400 با افزایش قیمت 3 میلیون تومانی نسبت به هفته گذشته به 201 میلیون تومان رسید.

البته پژو با ۵۰ میلیون تومان افزایش قیمت، پرچمدار صعود قیمت شده؛ پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ از چهارشنبه هفته گذشته تا امروز ۵۰ میلیون تومان گرانتر شده و به ترتیب یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت خورده‌اند.

قیمت دیگر خودروهای داخلی را در جدول زیر مشاهده کنید:

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز