4 سوال پرتکرار کاربران درباره وام های بانک ملت

ژیوار

بانک ملت در صورت داشتن منابع کافی در قالب انواع طرح‌ها و عقود بانکی به متقاضیان واجد شرایط وام می‌دهد. مشتریان که خواهان دریافت تسهیلات از این مجموعه هستند باید شرایط و مدارک لازم را داشته باشند و به این بانک ارائه دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، معمولا متقاضیان زمانی که برای دریافت تسهیلات به بانک مراجعه می‌کنند، در صورتی که بانک عامل به دلیل نبود بودجه به آن‌ها پاسخ منفی ندهد، از آن‌ها مدارک و وثایق و مواردی از این قبیل را می‌خواهند.

در شرایطی که فرد از این موارد اطلاعی نداشته باشد، بروشورها، اطلاعیه‌ها و سایت بانک را به متقاضی معرفی می‌کنند تا فرد در مراجعه بعدی، اطلاعات و مدارک کامل را همراه داشته باشد. به همین منظور در این گزارش به چند سوال اساسی متقاضیان وام‌های بانک ملت پاسخ داده می‌شود؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

انواع طرح‌ها و عقود بانکی برای دریافت تسهیلات از بانک ملت

بانک ملت به دو شکل عقود بانکی و طرح‌های تسهیلاتی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. تسهیلات ریالی این بانک در قالب عقود قرض الحسنه، جعاله، فروش اقساطی، مضاربه، مشارکت مدنی، اجاره به شرط تملیک، ضمانت نامه‌های ریالی و قراردادهای تسهیلات بانکی ارائه می‌شود.

طرح‌های اعتباری این بانک هم شامل خدمات بانکی ویژه بازار سرمایه، ویژه متخصصان، ویژه مددجویان بدهکار، تابش، هوشمند فرابانک، مانی کارت، طرح شایان، شاپ کارت و حامی کارت است.

مدارک لازم برای درخواست تسهیلات

متقاضیان برای تمامی وام‌ها باید درخواست کتبی ارائه دهند. سایر مدارک مثل نظر مرجع تصویب اعتبار، معرفی نامه از سازمان مربوطه و… هم لازم است. بعد از این مراحل نوبت به اعتبارسنجی متقاضی است که در جریان این اقدام مبلغ تسهیلات، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت برای وی مشخص شود.

سپس متقاضی باید مدارک و وثایق لازم مثل حساب سپرده، اصل و کپی مدارک شناسایی، فیش حقوقی، در صورت لزوم سند ملکی، ضامن‌های معتبر، سپرده یا ترکیبی از این موارد را باید به بانک ملت ارائه دهد. لازم به ذکر است که تعداد ضامن‌ها با توجه به مبلغ تسهیلات تعیین می‌شود. ضمنا نداشتن بدهی یا چک برگشتی در سیستم بانکی از جمله شرایط لازم برای دریافت هر نوع تسهیلات یا وامی از بانک ملت است.

شرایط مخصوص عقود بانکی

با توجه به اینکه هر عقد بانکی شرایط ویژه خود را دارد اما متقاضیان دریافت تسهیلات از این روش باید توجه داشته باشند که در این روش‌ها معمولا کارشناس بانک درباره موضوع عقد قرارداد گزارشی را به بانک ارائه می‌دهد. این کار به منظور صحت و سقم اطلاعات وام گیرنده انجام می‌شود. در صورتی هم که مبلغ تسهیلات اعطایی از طریق عقود بانکی بسیار بالا باشد، معمولا علاوه بر مدارک موردنیاز، ارائه صورت‌های مالی هم ضروری است.

امکان پرداخت اینترنتی اقساط

معمولا پرداخت هزینه‌های آبونمان، اعتبارسنجی و در صورت لزوم کارشناسی مطابق ضوابط و مقررات جاری بانک انجام خواهد شد. افراد برای برخی تسهیلات امکان پرداخت این هزینه‌ها را از طریق سامانه‌های معتبر بانک ملت دارند. همچنین مشتریان برای بازپرداخت اقساط تسهیلات می‌توانند از طریق سامانه بانکداری اینترنتی، همراه بانک ملت، تلفن بانک یا پایانه‌های خودپرداز اقدام کنند.

مرتبط با : بانک ملت
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “4 سوال پرتکرار کاربران درباره وام های بانک ملت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز