دریافت آسان وام ازدواج !

سایتی مدعی است روند طاقت فرسا و زمان‌بر ثبت نام وام ازدواج را با 288 هزار تومان کوتاه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برای دریافت وام ازدواج معادل ۷۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۰ ماهه، باید در سامانه مربوطه، اطلاعات هویتی خود را ثبت و بانک عامل را برای پرداخت این وام انتخاب کرد. برای زوج‌های زیر ۲۵ و ۲۳ سال واجد شرایط، وام ازدواج تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد.

اما طبق اعلام متقاضیان این وام، سامانه ثبت‌نام وام ازدواج، مشکلات زیادی برای این زوج‌های جوان ایجاد کرده است و روند ثبت‌نام زمان‌بر و فرسایشی شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

یکی از مشکلات پرتکرار متقاضیان عدم پذیرش کد امنیتی ورود به سامانه برای تکمیل فرآیندهای ثبت‌نام است. در نهایت ورود به سامانه با تکرار چند باره کد صورت می‌گیرد.

یکی دیگر از مشکلات اعتبار نداشتن بانک‌ها برای پرداخت وام ازدواج است. به عنوان مثال زوجی مدت‌هاست برای ثبت‌نام وام ازدواج تلاش می‌کنند اما سامانه اعلام می‌کند که هیچ بانکی در استانشان اعتبار لازم برای پرداخت وام را ندارد.

میان‌بری برای دریافت وام ازدواج ؟

به گزارش ایسنا، در این شرایط که روند ثبت‌نام طاقت‌فرسا شده است، سایتی مدعی است در تمام 24 ساعت شبانه‌روز در کوتاه‌ترین زمان ممکن وام ازدواج را برای هر بانک و شعبه‌ای که متقاضیان بخواهند ثبت نام می‌کند. این ثبت‌نام باری متقاضی ۲۸۸ هزار تومان هزینه دارد.

روند ثبت‌نام از طریق سایت مذکور به این شکل است که ابتدا استان و بانک مورد نظر را انتخاب کرده و بعد از پرداخت ۲۸۸ هزار تومان مراحل تکمیل اطلاعات هویتی، دریافت کد رهگیری و تعیین شعبه صورت می‌گیرد. گزارش تمامی مراحل ثبت‌نام از طریق پیامک به متقاضی اعلام می‌شود.

به غیر از هفت‌خوان رستمی که در مسیر دریافت وام ازدواج است؛ زوج‌های جوان باید مبلغی اضافی را برای ثبت نام بپردازند. این در حالی است که ثبت نام در سامانه رایگان است و مشکلات آن عاملی است که افراد پرداخت این هزینه را انتخاب کنند.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز