وام قرض الحسنه 30 میلیون تومانی بانک مهر ایران + جزئیات

بانک مهر ایران به منظور استفاده بهینه از منابع مالی خود و پاسخگویی به متقاضیان وام، شرایط ویژه‌ای را برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه با توجه به امتیاز و اولویت صاحبان حساب فراهم کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این بانک در قالب طرح «تسهیلات امتیازی مهر ایران» شرایطی را فراهم کرده تا افراد امکان بهره مندی از تسهیلات با سود صفر تا 4 درصد را داشته باشند. مبلغ سود با توجه به میزان تسهیلات پرداختی مشخص می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به این منظور متقاضیان باید حساب سپرده قرض الحسنه در این بانک افتتاح کنند و شش ماه هم از زمان ایجاد حساب آن‌ها بگذرد تا امکان برخورداری از تسهیلات طرح امتیازی مهر را داشته باشند. افراد به منظور افتتاح حساب قرض الحسنه می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق نرم افزار همراه بانک مهر ایران اقدامات لازم را انجام دهند.

البته افراد برای استفاده از این تسهیلات باید ضامن رسمی به بانک معرفی کنند. طبق اطلاعات موجود در رده، به ازای تسهیلات تا 10 میلیون تومان ارائه یک ضامن رسمی و برای بیشتر از این مبلغ داشتن دو ضامن معتبر الزامی است.

جزئیات وام طرح امتیازی مهر ایران

سقف مدت زمان بازپرداخت این وام 60 ماهه است و بسته به مبلغ تسهیلات و نرخ سود تغییر می‌کند. در صورتی که فردی حداکثر مبلغ این وام یعنی 30 میلیون تومان را دریافت کرده و در 60 ماه هم آن را بازپرداخت کند، مبلغ هر قسط برای وی 552 هزار و 496 تومان خواهد بود.

کل سود بانک از اعطای این نوع تسهیلات 3 میلیون و 149 هزار و 740 تومان بوده که با این حساب مجموع رقم وام و سود پرداختی به 33 میلیون و 170 هزار تومان خواهد رسید. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت بانک مهر ایران مراجعه کنند.

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “وام قرض الحسنه 30 میلیون تومانی بانک مهر ایران + جزئیات

  1. محسن گفته:

    این بلا سر من آمده شش ماه پولت بمانه و بعد از آن تازه سنگ اندازی شروع میشه ضامن کارمند یا جواز دار برای یک دانه مشگل داریم دو تا شو از کجا بیاریم عزیزان ضامن ندانید جور کنید فقط شش ماه پول ممانه حساب بانک

  2. Am گفته:

    همش سرکاریه یه وام و به چند صورت میدن یبار خرید گوشی،یبار خرید لوازم خانگی،تازه اگه بدن یه سری مدارک میخان که خودت پشیمون بشی انصراف بدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز