دریافت وام سه میلیارد تومانی بدون ضامن!

سخت گیری بانک‌ها درباره پرداخت وام باعث شده تا افراد به سراغ وام های آزاد با پشتوانه فردی بروند. ضمن اینکه گویا وام های آزاد مبلغ بیشتری دارند که واقعا کارآتر هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر موسسات آزاد بدون پشتوانه‌ای هستند که به صورت فوری تا سقف شش میلیارد تومان وام به مردم ارائه می‌دهند. ضمن اینکه افراد برای دریافت این وام به هیچ گونه ضامنی نیاز ندارند.

وام شش میلیارد تومانی معمولا بر روی سند خانه به افراد متقاضی پرداخت می‌شود. افرادی که خواهان دریافت وام هستند باید سند ملک خود را در اختیار این موسسات قرار دهند. بعد از آن کارشناسان مجموعه با برآورد ارزش خانه مبلغ وام را محاسبه می‌‌کنند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شیوه دریافت وام از موسسات آزاد به این شکل است که افراد سند ملکی خود را در رهن همین مجموعه‌ها قرار داده و تا زمان تسویه اقساط و سود وام، حق استفاده از سند خود را ندارد. ضمنا سود وام به صورت مضاربه‌ای محاسبه می‌شود.

طبق اطلاعات موجود، به نقل از تجارت نیوز، این وام ملکی با توجه به ارزش خانه متفاوت است. معمولا این وام‌ها در بازه 100 میلیون تا شش میلیارد تومان قرار داد. لازم به ذکر است که وام ملکی فقط بر روی 50 درصد ارزش ملک تعلق می‌گیرد.

دلیل استفاده از وام های آزاد چیست؟

متقاضیان این وام ها باید توجه داشته باشند که همین تسهیلات به هیچ وجه پشتوانه رسمی و بانکی ندارد. کارشناسانی که این وام را به متقاضیان اعطا می‌کنند، 10 درصد مبلغ را به عنوان کارمزد برمی‌دارند. ضمن اینکه خود موسسه هم گذشته از اقساط ماهیانه وام، سود آن را هم محاسبه و از مشتری دریافت می‌کند.

دلیل شکل گیری و استفاده از وام‌های آزاد به سخت‌ گیری و سود بیشتر وام‌های بانکی باز می‌گردد. ضمن اینکه به دلیل طولانی بودن روند پرداخت وام، مبلغی هم که به متقاضیان اعطا می‌شود چندان مشکلی را از آن‌ها برطرف نخواهد کرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز