وعده پرداخت حقوق و دستمزد به زنان بابت شغل خانه‌داری

ژیوار

یکی از نامزدهای ریاست جمهوری وعده داد در صورتی رسیدن به صندلی اول اجرایی کشور به زنان خانه دار هم حقوق و دستمزد پرداخت می کند.

به گزارش کاماپرس، زنان خانه دار سال هاست برای بیمه و بازنشستگی خود در تکاپو و تلاش به سر می برند و نتیجه قابل توجهی از این تلاش به دست نیامده است اما اکنون در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری یکی از نامزدها خانه داری را شغل دانسته و به آنها وعده پرداخت حقوق داده است.

محسن رضایی برنامه های دولت خود برای بانوان را بسیار جامع توصیف کرد و گفت:  از بالاترین سطح اجرایی کشور یعنی هیات دولت گرفته تا کانون خانه و خانواده برای بانوان برنامه خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: قطعا در هیات دولت بانوان حضور فعالی خواهند داشت و حداقل دو تن از اعضای هیات دولت من از بانوان خواهند بود.

خانه داری یک شغل با حقوق تعریف می شود

دریان سفر امید

رضایی که پرداخت یارانه 450 هزار تومانی را نیز از برنامه های اقتصادی خود عنوان کرده است در ادامه  اظهار کرد: در کسب و کارهای کشور، تجارت و در کسب و کارهای خانگی، به بانوان امکانات لازم را می‌دهیم تا توان تولید و کسب درآمد داشته باشند. بار معیشت خانه را کاهش داده و رفاه بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه خانه‌داری را یک شغل محسوب کرده و به این شغل حقوق خواهم داد، تصریح کرد: دو وظیفه را برعهده زنان خواهیم گذاشت؛ یکی تربیت فرزند است که مهمترین سرمایه آینده ایران هستند و دیگری مساله بهداشت و سلامت است تا خانواده‌هایی با بنیاد سلامت و بهداشت داشته باشیم که در اثر یک ویروس عالمگیر کرونا اینطور نباشد که همه دست و پای خود را گم کنند و موضوعی که می‌توان در خانه آن را حل کرد تبدیل به یک مشکل در سطح کشور شده و بخش‌های مختلف کشور را درگیر کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز