چرخش استراتژیک بیمه رازی در سال ۱۴۰۰

ژیوار

اولین گردهمایی «بیمه رازی» در اسفندماه سال 1399 به معرفی برنامه‌های استراتژیک جدید این مجموعه اختصاص داشت. در این نشست علی جباری، مدیرعامل بیمه رازی، از چرخش استراتژیک بیمه رازی در سال 1400 خبر داد.

به گفته جباری برنامه تحول استراتژیک بیمه رازی در چارچوب 5 چرخش استراتژیک، 15 هدف کلان و 20 راهبرد با دو هدف بنیادی ارتقای جایگاه و اعتبار بیمه رازی در صنعت بیمه و همچنین افزایش اثربخشی و کارآمدی شرکت به عنوان بیمه گر حرفه‌ای برای بیمه گزاران، آحاد مردم و سهامداران شرکت دنبال خواهد شد.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی بیمه رازی، علی بهرامی نسب، سرپرست مدیریت امور مالی بیمه رازی اعلام کرده با توجه به استراتژی‌های جدید شرکت در سال 1400 مبنی بر مشتری مداری و وفاداری مشتریان، دو گروه ذینفعان اصلی یعنی نمایندگان و کارگزاران و بیمه گزاران و زیان دیدگان اولویت‌های شرکت هستند.

به گفته بهرامی نسب برای مشتریان پرداخت به موقع خسارت‌ها با تحقق شعار «پرداخت 24 ساعته» پیش بینی و محقق خواهد شد و برنامه ریزی‌ها و تامین منابع لازم در این راستا در دست بررسی و اقدام است و برای گروه نمایندگان، ایجاد مشوق‌هایی مانند پرداخت کارمزد در دو مقطع زمانی اواسط و اواخر خرداد ماه در بازه زمانی ماهیانه انجام می‌شود. البته در طول سال قبل و سال جاری، جشنواره‌هایی تدوین و اجرایی شده که در آن‌ها جوایزی برای نمایندگان برتر در نظر گرفته شده است.

اقدامات جدید بیمه رازی 

دریان سفر امید

در پی اجرای برنامه‌های اصلاح، بهبود و رویکردهای نوین کسب و کار شرکت بیمه رازی، همکاری این مجموعه با کارگزاران رسمی بیمه توسعه و تعمیق پیدا می‌کند.

مدیر عامل بیمه رازی در دیدار اعضای هیئت مدیر انجمن کارگزاران رسمی بیمه، ضمن استقبال از علاقمندی کارگزاران بیمه در سراسر کشور، ارائه خدمات کیفی، حمایت و پشتیبانی فنی و بازاریابی و توجه به منافع و درآمد منصفانه کارگزاران رسمی را از اولویت برنامه‌های مورد نظر شرکت دانست. وی همچنین از راه‌اندازی مرکز خدمات اختصاصی برای همکاری ویژه با کارگزاران رسمی خبر داد.

بیمه رازی از سال 1382 با سرمایه 140 هزار میلیون ریال فعالیت خود را در ارائه انواع خدمات بیمه‌ای مجاز آغاز کرد. این مجموعه تاکنون با استخدام بیش از 470 نفر همکار، دایر ساختن 36 شعبه و هزار و 56 نمایندگی، 653 نمایندگی بیمه‌های عمر و همکاری با بیش از 874 کارگزاری بیمه خدمات خود را به سراسر کشور توسعه داده است.

مرتبط با : بیمه رازی
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز