دورکاری رایتل تا پایان هفته برای پیشگیری از کرونا

ژیوار

رایتل برای جلوگیری از ویروس کرونا پرسنل خود را از حضور در محل کار تا پایان این هفته معاف کرد.

به گزارش کاماپرس و به نقل از رایتل، پس از شیوع ویروس کرونا و ابتلای بیش از 50 نفر از هم‌وطنان ما به آن، شرکت رایتل نیز از واحدهای عملیاتی این مجموعه خواست که فعالیت‌های خود را به صورت دورکاری انجام دهند.

این اپراتور جدا از تهیه اقلام بهداشتی و اهدای ماسک n95  به کادر پزشکی، جهت پیشگیری از سرایت ویروس، از واحدهای شبکه، فناوری، اطلاعات و تجاری خواست که وظایف خود را تا پایان این هفته به صورت دورکاری انجام دهند و هر فرد مشکوک به این ویروس از ورود به ساختمان خودداری کند. همچنین به این منظور از پرسنل مجموعه خواسته شده تا در صورت احتمال ابتلا به علایم این بیماری به بیمارستان مراجعه کرده و از حضور در محل کار اجتناب کنند.

دریان سفر امید

البته وسایل ضدعفونی کننده  در ساختمان این اپراتور تعبیه شده که به مراتب از آن برای پیشگیری از این ویروس و ابتلای ساکنان استفاده خواهد شد. همچنین به منظور جلوگیری از خطر ابتلا به این ویروس جلسات این شرکت نیز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است که این اپراتور این برنامه‌ها را در راستای مقابله با ویروس کرونا و به تبع اقدامات سایر سازمان‌ها و نهادها انجام داده و در صورت رفع این مشکل روال عادی در شرکت برقرار خواهد شد.

مرتبط با : رایتل
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز