آیت الله علم الهدی 77 ساله در قرنطینه کرونا

ژیوار

آزمایش کرونای آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد مثبت اعلام شده و وی در قرنطینه به سر می برد.

به گزارش کاماپرس، با وجود آن که وضعیت سلامت آیت الله علم الهدی فعلا تثبیت شده و پایدار گزارش شده و ایشان علائمی از تنش های معمول بیماری کرونا از خود بروز نداده اند اما با توجه به دوره نهفتگی گاه طولانی این بیماری و سن بالای ایشان- حدود 77 سال – ابتلای امام جمعه مشهد به ویروس کووید 19 نگران کننده است.

آخرین خبر در مورد وضعیت سلامتی ایشان را یکشنبه شب پایگاه خبری آیت الله سید احمد علم الهدی منتشر کرده است که بر اساس این خبر وی در قرنطینه قرار دارد و فعالیت‎های خود را در قرنطینه خانگی ادامه می‌دهد.

اخبار مهم امروز را بخوانید:

آزمایش نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در زمینه ابتلا به ویروس کرونا دیروز مثبت اعلام شده است. پایگاه خبری ایشان تصریح کرده است که امام جمعه مشهد علائم و عوارض خاصی از بیماری کرونا بروز نداده و حال عمومی آیت الله علم الهدی مساعد است.

دریان سفر امید

آیت الله علم الهدی از شخصیت های مهم سیاسی ایران به شمار می رود و سمت های مهمی همچون نمایندگی ولی فقیه در استان خراسان رضوی ، امام جمعه مشهد ، نماینده مجلس خبرگان و … را به عهده دارد. وی همچنین  پدر همسر آیت الله رئیسی ، رئیس کنونی قوه قضائیه است.

علم الهدی علاوه بر موضع گیری های خبرساز سیاسی به دلیل مواضع فرهنگی خاص خود از جمله مخالفت با برگزاری هر گونه کنسرت موسیقی در مشهد حتی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بارها در کانون توجه افکار عمومی قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز