ارزان ترین لپ تاپ های لنوو و ایسوس در بازار چند؟

لپ تاپ های ایسوس و لنوو جزو پرفروش ترین های بازار هستند که اتفاقا ارزان ترین های بازار را هم می توان در بین محصولات این دو برند پیدا کرد.

به گزارش کاماپرس، لپ تاپ های لنوو جزو لپ تاپهای مقرون به صرفه‌ بازار هستند.به همین دلیل همیشه جزو پرفروش ترین های بازار قرار دارند. لپ تاپهای ایسوس هم به داشتن سخت‌افزار قوی معروف هستند. لپ‌تاپ‌های ایسوس همیشه جزو بهترین محصولات دنیای فناوری بوده‌اند و بیشتر مدل‌های این شرکت در حد بالارده و گیمینگ هستند که مخاطبان خاص خود را دارد و در نتیجه قیمت بالایی هم دارند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

ارزان ترین لپ تاپ های ایسوس

لپ تاپ Asus VivoBook X540YA با قیمت ۷ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان یکی از ارزان ترین لپ تاپهای این برند است. لپ تاپ Asus ASUSPRO P242LA هم با قیمت ۹ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان به فروش می رسد.

راز آسمان پایتخت

قیمت لپ تاپ Asus X541UV هم با قیمت ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می شود. لپ تاپ Asus VivoBook S14S432FL هم حدود ۲۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت لپ تاپ VivoBook15N580GD با قیمت ۳۰ میلیون و ۵۰ هزار تومان به فروش می رسد. قیمت لپ تاپ Asus ROG Strix G531GW هم حدود ۴۵ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان است.

ارزان ترین لپ تاپ های لنوو

لپ تاپ LENOVO IdeaPad L340COREI5 با قیمت ۱۴ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان به فروش می رسد. قیمت لپ تاپ LENOVO ThinkPad E590COREI5 هم حدود ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

لپ تاپ RyzenLENOVO IdeaPadL340 هم با قیمت ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می شود.لپ تاپ130 CORE I7 LENOVO Ideapad هم حدود ۱۸ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان قیمت دارد.

لپ تاپ330I7 LENOVO Ideapad هم با قیمت ۲۳ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان به فروش می رسد.قیمت لپ تاپ LENOVO Legion Y540COREI7 هم حدود ۳۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایسوسلنوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز