گیفت کارت دلاری چیست و چه کاربردی برای گیمرها و دارندگان محصولات اپل دارد؟

خرید گیفت کارت-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

گیفت کارت یا همان کارت هدیه، یک کارت اعتباری مجازی است که برای افزایش اعتبار در سایت­‌ها و فروشگاه‌­ها مانند اپ استور اپل، گوگل پلی و امثال آن مورد استفاده قرار می­گیرد. از آنجایی که در داخل ایران امکان شارژ مستقیم حساب‌های خارجی مانند پلی استیشن و ایکس باکس وجود ندارد، استفاده از این روش تنها و مطمئن‌­ترین راه برای شارژ آنلاین این حساب­‌ها است و معمولا این خدمت توسط مجموعه‌های معتبر ارائه می‌شود. به طور کلی خرید گیفت کارت برای استفاده از امکانات پلتفرم‌های بین‌­المللی ضروری به­‌نظر می‌رسد.

کاماپرس در این گزارش برخی از گیفت کارت‌های دلاری پرکاربرد را معرفی و بررسی کرده است.

کدام پلتفرم‌ها برای کاربران خود گیفت کارت در نظر گرفته‌اند؟

تقریبا تمامی پلتفرم‌های بین­‌المللی به منظور راحتی کاربران خود، امکان استفاده از امکانات و قابلیت‌های ویژه و پولی در قالب انواع گیفت کارت‌های دلاری فراهم کرده‌اند. هم اکنون بالغ بر 100 گیفت کارت در دنیای دیجیتالی به وجود آمده که هر کدام از آن‌ها برای استفاده از خدمات یک پلتفرم بین‌­المللی خاصی تدارک دیده شده‌ است.

با گیفت کارت آی­تونز اپل از امکانات ویژه این شرکت استفاده کنید

آیتونز، یکی از گیفت کارت‌های پرکاربرد است که کاربران اپل با استفاده از آن می‌توانند به راحتی از خدمات مختلف بهره­‌مند شوند. در واقع کاربران اپل در کشورهای تحریمی، با خرید گیفت کارت آیتونز قادر به پرداخت هزینه خدمات اپل بوده و می‌توانند از تمامی امکانات این شرکت استفاده کنند. گیفت کارت آیتونز اپل این امکان را به شما خواهد داد که اکانت اپل آیدی خود را هر زمانی که مایل بودید شارژ کنید تا بتوانید از قابلیت‌های ویژه این برند بهره ببرید. همچنین با این گیفت کارت امکان خرید اپلیکیشن، فیلم و آهنگ از اپل استور و دیگر پلتفرم‌ها وجود دارد.

با گیفت کارت پلی استیشن به صورت قانونی بازی کنید

علاقه‌­مندان به برند سونی و بازی با پلی استیشن می‌توانند با خرید گیفت کارت مخصوص، بازی‌های مورد علاقه خود را به صورت قانونی خریداری کرده و مجبور به پرداخت هزینه‌های سنگین برای بازی‌های پلی استیشنی نباشند. البته پرداخت مبالغ هنگفت برای این کار نیز نیازمند داشتن حساب‌ در بانک‌های پذیرفته شده در عرصه بین­‌المللی است و این موضوع برای کاربران ایرانی یک مانع اساسی محسوب می‌شود؛ به همین دلیل خرید اکانت پلی استیشن برای کاربران ایرانی این کنسول بازی، بسیار کاربردی به نظر می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

خرید گیفت کارت ارزان از یک درگاه ایرانی معتبر و مطمئن

تهیه گیفت کارت در ایران که مورد تحریم همه جانبه قرار گرفته، کار دشواری است و سایت‌ها و درگاه‌های نامطمئن و ناشناخته زیادی از این شرایط سوءاستفاده کرده و نمونه‌های تقلبی و فیک این محصول را ارائه می‌دهند؛ به همین دلیل قبل از هرگونه پرداخت وجه، لازم است که ابتدا نسبت به خدمات ارائه شده سایت مورد نظر اطمینان پیدا کنید و سپس برای گیفت کارت یا دیگر خدمات آن، وجه پرداخت کنید.

یکی از درگاه‌های مطمئن ایرانی برای خرید گیفت کارت آیتونز اپل، پلی استیشن یا دیگر انواع گیفت کارت‌های دلاری، “آریاپی” است که به صورت فوری این خدمت را به مشتریان ارائه می‌دهد و نرخ آن در مقایسه با دیگر درگاه‌ها مناسب‌تر است؛ بنابراین در صورتی که مایل به خرید گیفت کارت ارزان هستید، بهتر است به وبسایت آریاپی به آدرس /https://ariapay.io سر بزنید. گذشته از اینکه آریاپی امکان خرید گیفت کارت ارزان را به وجود آورده، به دلیل امنیت مناسب و پشتیبانی شبانه‌روزی نیز مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

آریاپی علاوه بر گیفت کارت چه خدمات دیگری ارائه می­دهد؟

این مجموعه گذشته از ارائه انواع گیفت کارت برای گیمرها، دارندگان محصولات اپل و نظایر آن، خدمات دیگری مانند: پرداخت آزمون، خرید لایسنس، اکانت، ویزا و مستر کارت نیز ارائه می‌دهد. آریاپی از مشتریان خود در آمریکا و لندن نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران در دو منطقه مذکور امکان تماس با مسئولان این مجموعه و استفاده از خدمات این درگاه را خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاپی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز