ارزان ترین لپ تاپ های پرفروش در بازار چند؟

یکی از ارزان‌ترین لپ تاپهای بازار، ‌لپ تاپ HP Pavilion DM4 است که با قیمت ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

به گزارش کاماپرس، بعد از شیوع کرونا، آموزشهای مجازی و آنلاین و البته دورکاری کارمندان باعث شد قیمت لپ تاپ و تبلت با افزایش زیادی روبرو شود. البته در این افزایش قیمت ها نمی توان از نقش مهم قیمت ارز و نوسانی که در چند ماه اخیر داشت، گذشت. با توجه به افزایش قیمت لپ تاپ خیلی از مشتریان دنبال ارزان ترین ها هستند. رصد بازار نشان می دهد قیمت ارزان ترین لپ تاپ بازار از ۴ میلیون تومان شروع می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

ارزان ترین لپ تاپ های بازار

لپ تاپ HP Pavilion DM4-corei5 حدود ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد. قیمت لپ تاپ Dell Latitude E6410 حدود ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.
لپ تاپ450 G0 HP ProBook هم با قیمت ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ DELL Latitude14E5440 با قیمت ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار معامله می شود. به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت لپ تاپ ASUS X543MA حدود ۹ میلیون تومان تا ۱۲ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان است.

لپ تاپ ایسوس X540BA با قیمت ۹ میلیون تومان تا ۱۰ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان به فروش می رسد. لپ تاپ ایسوس مدل VivoBooK X50 حدود ۹ میلیون و ۳۵۵ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت لپ تاپ ASUS VivoBookX543MA هم حدود ۹ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان تا ۱۱ میلیون و ۷۰ هزار تومان است. لپ تاپ Acer Aspire A 315 با قیمت ۹ میلیون و ۴۸۹ هزار تومان به فروش می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار لپ تاپ و تبلت، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

لپ تاپ HPRA008NIA با قیمت ۹ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان تا ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار فروخته می شود. لپ تاپ ASUS X543 MACELERON با قیمت ۹ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان تا ۱۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

مرتبط با : ایسوس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز