فروش فوق العاده پژو پارس TU5 و دو محصول دیگر ایران خودرو با قیمت قطعی شروع شد

ژیوار

شرکت خودروسازی ایران خودرو در دهمین مرحله از فروش فوق العاده خودرو ۳ محصول پرتقاضا را عرضه می کند.

به گزارش کاماپرس،دهمین مرحله از فروش فوق العاده ایران خودرو امروز یکشنبه ۳۰ آذرماه شروع می شود. در این مرحله از فروش فوق العاده ایران خودرو 3 مدل خودرو از محصولات پرتقاضای این شرکت با قیمت قطعی عرضه می شود.

پژو 206 تیپ 2 ، پژو پارس بنزینی و پژو پارس TU5 سه خودروی عرضه شده در این فروش فوق العاده هستند. فروش فوق العاده خودرو با قیمت قطعی انجام می شود و تحویل خودروها حداکثر در یک بازه زمانی 90 روزه خواهد بود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

برندگان نهایی در قرعه کشی تا حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر انتخاب و ظرف مدت پنج روز وجه خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو پرداخت کنند.

دریان سفر امید

متقاضیان می توانند برای اطلاع از جزییات این طرح نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند. شماره تلفن ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ مرکز تماس ایران خودرو نیز برای پاسخگویی در حین ثبت نام درنظر گرفته شده است.

قیمت خودروهای فروش فوق العاده

در این طرح فروش فوق العاده، پژو ۲۰۶ تیپ دو با قیمت ۱.۱۰۱.۱۱۳.۰۰۰ ریال، پژو پارس بنزینی با قیمت ۱.۲۱۵.۴۷۴.۰۰۰ ریال و پژو پارس TU5 با قیمت ۱.۲۶۳.۴۹۱.۰۰۰ ریال عرضه شده است. رنگ هر ۳ خودرو در این طرح فروش فوق العاده سفید است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “فروش فوق العاده پژو پارس TU5 و دو محصول دیگر ایران خودرو با قیمت قطعی شروع شد

  1. بی نوا گفته:

    خودرورابه متقاضی واقعی نمی دهندفقط به گواهی نامه می دهند وبدین ترتیب آیا می دانیدروزانه چندفقره گواهی نامه صادرمی شود،ای کاش می گفتندبایدیک سال ازمهلت گواهی نامه بگذرد من خودم ده سال است ازمهلت گواهی نامه ام گذشته وهیچ گونه ماشینی ندارم سیزده مرتبه ثبت نام نمودم موفق نشدم ولی بچه یکی ازاقوام که خانواده اش دوتا خودرو دارند یک ماه ازتحویل گواهی نامه نگذشته بود برنده شد و…

  2. توانا گفته:

    میخام بدونم قیمت ماشین تمام شدس یا اینکه موعد تحویل ماشین ممکنه ب نرخ روز ازما پول بگیرن؟؟

  3. لیلا علی یاری گفته:

    من چندین بار در قرعه کشی شرکت کردم ولی برنده نشدم . تا حالا هم هیچ خودرویی نداشتم . ما هم گناه داریم . مارو هم برنده کنین 🥺😭😭

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز