پژو 206 تیپ دو در قرعه کشی بعدی ایران خودرو چقدر قیمت می خورد؟

لست سکند

پژو 206 تیپ دو در قرعه کشی بعدی ایران خودرو با احتساب افزایش قیمت زمستانی محصولات شرکت چقدر قیمت می خورد؟

به گزارش کاماپرس، ایران خودرو مدتی بود که فروش فوق العاده و قرعه کشی های خود را به صورت هفتگی انجام می داد، اما  در دو هفته گذشته این شکل از فروش خود را متوقف کرده است، از همین رو این شائبه ایجاد شده است که ایران خودرو فروش تعداد قابل توجهی از خودروهای خود را از پائیز به زمستان موکول کرده تا مشمول قیمت گذاری جدید شوند.

در واقع برخی از فعالان بازار خودرو معتقدند ایران خودرو در حال حاضر خودروهای خود را نگه داشته است و طرح های قرعه کشی را متوقف کرده تا بتواند با مجوز افزایش قیمت زمستانی ، محصولاتش را گران کند.

افزایش قیمت فصلی

گمان زنی ها حکایت از آن دارد که پژو 206 در زمستان قیمتی بین 140 تا 150 میلیون تومان داشته باشد در حالی که قیمت آن در بازار آزاد حدود 180 میلیون تومان است و روندی رو به کاهش را در پیش دارد. از همین رو انتظار می رود به زودی قیمت کارخانه و بازار آزاد پژو 206 تیپ 2 به هم نزدیک شود.

راز آسمان پایتخت

شرایطی که خودرو کوئیک آن را تجربه کرد و قیمت بازار و کارخانه آن به هم نزدیک شد و در حال حاضر حدود 130 میلیون تومان است. همچنین امکان افت قیمت این خودرو در بازار به قیمتی زیر قیمت کارخانه وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید: 

همچنین خودروهای دیگری مانند پژو 405  که قیمت کارخانه ای آنها در حال حاضر 108 میلیون است انتظار افزایش قیمت 30 میلیون تومانی را داشته باشیم.

از این رو انتظار می رود خودرو پژو پارس ال ایکس که در حال حاضر حدود 121 میلیون تومان قیمت کارخانه ای آن است پس از اعمال تغییرات قیمت فصلی به حدود 150 میلیون تومان برسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “پژو 206 تیپ دو در قرعه کشی بعدی ایران خودرو چقدر قیمت می خورد؟

  1. برنده 206 گفته:

    شما فرار به جلو نکنید. پائیز بحران ارزی بود و دلار بالای 30هزارتومان حالا که دلار زیر 25 شده چه دلیلی بر افزایش قیمت خودرو دارید….قیمت ها در زمستان حتمآ بایستی کاهشی باشد …. افزایش قیمت خودرو در سه ماهه چهارم سال یعنی خلاف جریان آب شنا کردن و نوعی تجاهل است .

  2. سیناا گفته:

    الکی شلوغش نکنید شما رسانه ها باعث خرابی بازار هستین
    منتشر کنید کامنت رو
    باید ارزونتر هم بشه ولی با این دولت و مملکت بعید نیست

  3. بهرام گفته:

    آگه گرون تر کنن واقعا از بی عرضه گی مجلس هست که جلو این دولت رو نمیگیره
    دولت اصلاح طلب داره کارنامه خودشو هر چه بیشتر سیاه میکنه

  4. حسین گفته:

    ظاهرا ترامپ نتایج انتخابات پدیرفته و جوبایدن هم اعلام کرده حتما برجام به رسمیت میشناسد اما نکته جالب اینجاست که هردو بزرگوار نتیجه مشروط کردن به این که رسانه های ایران هم نتایج انتخابات و برگشت به برجام بپذیرن خدا قوت اطلاع رسانان صادق…

  5. علی گفته:

    بابا خسته شدم چقد تلاش کنم خدایا یکم کمک کن چکار کنم رحم تو دل اینا نیست برای ما زحمت بکشین خودرو نیاز یه خانوادست تو سر ما تو گرما

  6. مرتضی گفته:

    چه اتفاق خاصی افتاده که بخوان قیمت رو بالاببرن بهانه خودرو ساز افزایش قیمت دلار بود الان کاهش داشته باید قیمت رو بیارن پائین.هزینه‌ای سربار مثل دستمزد وغیره هم افزایش نداشتن.اگر افزایش پیدا کنه دلیلش دیگه اینه خود دولت داره میخوره از یه طرف ممنوعیت واردات از یه طرف افزایش قیمت تو این شرایط با هیچ منطقی همخونی نداره.

  7. رومینا گفته:

    بر چه اساسی باید ۳۰ میلیون بذارن روش !!! موقع ثبت نام ۹۵ میلیون بود الان ۱۲۱ !!! اه خستمون کردید همش گرونی همش بیچارگی!!! دیگه یه ماشین درب و داغونی که خودتون دارید با قطعه های داغون چینی و آت و آشغال تولید میکنید باید بشه آرزو برای جوونا ی این مملکت؟؟!!!!!

  8. شهرام گفته:

    ملت ایران دیگه باید خیلی خیلی بی غیرت باشن ک اجازه بدن همچین اتفاقی بیفته باید کور بشن قیمت ها رو کاهش بدن . مگه بهونه اینا دلار نبود حالا دیگه میخوان چی بگن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز