ارزان ترین تلویزیون های ال ای دی شهاب و اسنوا در بازار چند؟

با اینکه قیمت تلویزیون ای ال ای دی افزایش زیادی داشته، اما هنوز هم می توان در بین تولیدات داخلی ارزان ترین تلویزیون را پیدا کرد.

به گزارش کاماپرس، بازار لوازم خانگی هنوز آن طور که خریداران انتظار داشتند به کاهش قیمت دلار واکنش نشان نداده و هیچ تغییر محسوسی نداشته است. فعالان بازار معتقدند فعلا به دلیل تحریمها نمی توان انتظار داشت که قیمت لوازم خانگی و به خصوص بازار تصویر و صوت با کاهش روبرو شود.

قیمت تلویزیونهای ال ای دی خارجی آن قدر گران است که خیلی از خریداران در بازار دنبال ارزان ترین برند می گردند. رصد بازار نشان می دهد رکورد ارزان ترین تلویزیون ال ای دی همچنان در دست برندهای ایرانی مثل شهاب و اسنواست.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

ارزان ترین تلویزیون های ال ای دی بازار

راز آسمان پایتخت

یکی از ارزان ترین ال ای دی های بازار مدل LED24SH شهاب است که در سایز ۲۴ اینچی با قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.
قیمت تلویزیون پنس ۳۲ اینچ حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. تلویزیون دوو مدل H1800 سایز ۳۲ اینچ هم با قیمت ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

تلویزیون سامسونگ ۳۲ اینچ مدل N5550 ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. تلویزیون ۴۳ اینچ مارشالME4002 با قیمت ۵ میلیون تومان به فروش می رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار لوازم خانگی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

تلویزیون ۴۳ اینچ لایف مدل، LI43BD هم با قیمت ۶ میلیون تومان در بازار فروخته می شود. قیمت تلویزیون ۴۳ اینچ شهاب، مدل SH202N143 حدود ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

تلویزیون فیلپس ۴۰ اینچ مدل PFT588340 حدود ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

مرتبط با : اسنواشهاب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز