ارزان ترین تلویزیون های ال ای دی اسنوا در بازار چند؟

ارزان ترین تلویزیون ال ای دی 43 اینچ اسنوا در بازار به قیمت 6 میلیون و 200 هزارتومان به فروش می رسد، در ادامه قیمت ال ای دی های بین 43 تا 50 اینچ را بررسی می کنیم.

به گزارش کاماپرس، با نوسانات نرخ ارز از ابتدای سالجاری، قیمت لوازم خانگی به ویژه وارداتی ها به شدت افزایش یافت، اگرچه تولیدات داخلی هم به دلیل مشکلات ایجاد شده در تأمین ارز و قطعات با جهش قیمت مواجه شد.

حالا بعد از انتخاب شدن جو بایدن به عنوان ریاست جمهوری آمریکا بازار دچار جو روانی ناشی از آن شده است و با کاهش نرخ ارز، قیمت در برخی از مدل های تلویزیون هم با کاهش همراه بوده است .

همچنین تحریم های آمریکا باعث شد تا برندهای معروف خارجی و به ویژه کره ای که بازار تلویزیون ایران را در اختیار داشتند از ایران کوچ کنند، همین امر باعث شد تا محصولات داخلی خودی نشان بدهند و برای به دست گرفتن بازار خالی شده تلویزیون رقابت کنند.

قیمت ال ای دی اسنوا

آریاک سفر

حالا برند اسنوا به عنوان یکی از اصلی ترین تولیدکننده های ال ای دی در بازار ایران لقب گرفته است که در ادامه به برخی از ارزان ترین قیمت های بین 43 تا 55 اینچ می پردازیم.

قیمت ال ای دی برند اسنوا 43 اینچ مدل SLD 240 با قیمت 6 میلیون و 300 هزارتومان است،  ال ای دی مدل SSD 60B دیگر مدل 43 اینچی اسنوا است که می توان آن را با قیمت 6 میلیون و 700 هزارتومان خریداری کرد.

ال ای دی اسنوا مدل  SSD 80U 55 اینچ با جدید قیمتی 8 میلیون و 800 هزارتومان به فروش می رسد، در ادامه جدولی از قیمت تلویزیون ال ای دی های اسنوا در بازار ببینید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

 

مرتبط با : اسنوا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز