ارزان ترین تلویزیون های ال ای دی سامسونگ در بازار چند؟

لست سکند

لوازم خانگی از ابتدای امسال شروع به افزایش قیمت کرد، در این میان تلویزیون و یخچال بیشترین افزایش قیمت را داشتند، اما با این حال ارزان ترین ال ای دی سامسونگ در بازار چند؟

به گزارش کاماپرس، بازار خرید و فروش تلویزیون پس از تحریم های آمریکا علیه ایران و عدم ادامه همکاری برخی برندهای سازنده تلویزیون با ایران دست خوش تغییرات بسیار زیادی شد.

افزایش قیمت همزمان با افزایش نرخ دلار موجب گرانی سرسام آور تلویزیون های ال ای دی در کشور شد، برندهای کره ای از جمله سامسونگ دفتر نمایندگی شان را از ایران جمع کردند. اما با این وجود هنوز محصولاتشان در بازار موجود است.

اواسط آذر ماه و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و در نتیجه آن کاهش نرخ ارز موجب کاهش تلویزیون های ال ای دی در بازار شد؛ در ادامه به بررسی قیمت برخی از ارزان ترین ال ای دی های برند سامسونگ در بازار می پردازیم.

قیمت ال ای دی سامسونگ

راز آسمان پایتخت

تا لحظه نگارش این خبر تلویزیون ال ای دی سامسونگ 40 اینچ مدل فول اچ دی 40 حدود 7 میلیون و 400 هزارتومان قیمت گذاری شده است.

همچنین تلویزیون ال ای دی سامسونگ 40 اینچ  مدل 5950 حدود 8 میلیون و 200 هزارتومان فروخته می شود.

تلویزیون ال ای دی سامسونگ 43 اینچ مدل فول اچ دی 5885 حدود 9 میلیون و400 هزارتومان خرید وفروش می شود.

در لیست زیر می توان به تلویزیون ال ای دی سامسونگ 55 اینچ مدل کیوند با قیمت 42 میلیون تومان به عنوان گران ترین تلویزیون برند سامسونگ اشاره کرد.

در رنج قیمتی 15 و 16 میلیون تومان هم می توان به تلویزیون های الی ای دی 49 اینچ سامسونگ اشاره کرد، این تلویزیون ها در دو مدل و به صورت فول اچ دی در بازار موجود هستند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز