غرامت بیمه عمر بازنشستگان ۱ میلیون تومان افزایش یافت

مبلغ غرامت بیمه عمر بازنشستگان یک میلیون تومان افزایش یافت و به ۶ میلیون تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، بیشتر بازنشستگان تامین اجتماعی از همسان سازی حقوق و تبعیضی که بین حقوق دریافتی آنها با بازنشستگان کشوری لشکری وجود دارد ناراضی هستند . آنها منتظرند در اجرای این همسان سازی ها جانب عدالت و انصاف رعایت شود. اما فعلا هیچ خبری از افزایش حقوقها نیست. تنها موردی که با افزایش آن موافق شده است ، بیشتر شدن غرامت بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی است. یعنی غرامت بیمه عمر بازنشستگان 1 میلیون تومان بیشتر از پارسال شده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

علی اصغر بیات رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور درباره آخرین اخبار از بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی، می گوید:« روز گذشته بیمه عمر بازنشستگان را با بیمه ایران نهایی کردیم و قرارداد بسته شد. سال گذشته حق بیمه عمری که از حقوق بازنشستگان کسر می‌شد ۱۱ هزار و ۱۷۰ تومان و مبلغ غرامت ۵ میلیون تومان فوت به هر علت بود.

امسال قراردادمان را با بیمه عمر تمدید کردیم، مبلغ حق بیمه عمر بازنشستگان به ۱۱ هزار و ۷۷۰ تومان و مبلغ غرامت بیمه عمر بازنشستگان یک میلیون تومان افزایش یافت، غرامت بیمه عمر بازنشستگان به ۶ میلیون تومان رسید.»

راز آسمان پایتخت

غرامت بیمه عمر را تا چه زمانی می توان دریافت کرد؟

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور درباره شرایط دریافت غرامت بیمه عمر بازنشستگان، به باشگاه خبرنگاران جوان می گوید:« بازنشستگان تامین اجتماعی اگر به هر علتی فوت کنند بدون در نظر گرفتن شرایط خاص، خانواده‌ها می‌توانند غرامت بیمه عمر را دریافت کنند.»

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور در پاسخ به این سوال که خانواده ها تا چه زمانی می‌توانند بیمه عمر بازنشستگان را دریافت کنند؟ می گوید:« بعد از بستن قرارداد امکان دریافت بیمه عمر وجود دارد، حتی تا یکسال بعد از آن که مدت قرارداد با بیمه ایران هم به پایان رسید غرامت بیمه عمر بازنشستگان را می‌توانند دریافت کنند.»

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز