کدام تصمیم وزیر صمت مانع سقوط دلار است؟

ژیوار

صاحب امتیاز سایت انتخاب مدعی است مشکل اعلام امکان خروج کالا از گمرک توسط وزیر صمت مانع سقوط قیمت دلار است.

به گزارش کاماپرس، در دو سه روز گذشته قیمت دلار در ایران سقوط قابل توجهی را پشت سر گذاشته است. سقوطی که به نظر خیلی از کارشناسان ممکن است ادامه دار و حتی تاریخی باشد. اما در این میان اظهار نظرهای عجیبی هم دیده می شود. مثلا مصطفی فقیهی صاحب امتیاز سایت انتخاب در صفحه اینستاگرامش معتقد است وزیر صمت با تصمیمهایی که گرفته مانع سقوط دلار می شود. اما کدام تصمیم وزیر صمت مانع سقوط قیمت دلار می شود؟

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

به گزارش انتخاب، فقیهی در اینستاگرامش اینگونه نوشته:« آقای رییس جمهور! لطفاً دستور فوری توقف سیاست ضدملی «وزیر صمت» که مانع کاهش قیمت ارز است، را در این برهه تاریخی صادر کنید! رسانه ها خبر داده‌اند که قیمت دلار فردایی هرات۲۲۸۰۰ شد. دلار رو به پایین است؛ اگر سیاست ضدملی وزیر صمت اجازه دهد، ارز حالاحالاها کاهشی خواهد بود.»

او در ادامه این پست اینستاگرامی نوشته:« در شرایطی که نتایج انتخابات آمریکا باید دلار را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد، مشکل اعلام امکان خروج کالا از گمرک توسط رزم حسینی وزیر صمت ، فشار تقاضا را بالا برده و می‌تواند در این برهه حساس و تاریخی (که ممکن است دیگر تکرار نشود) برای کاهش قیمت ارز را مختل کند.

دریان سفر امید

آقای رییس جمهور! لطفاً دستور فوری صادر فرمایید که این سیاست ضد ملی و نابخردانه و بسیار پرضررِ وزیر صمت متوقف شود ؛ نگذارید فرصت تاریخی ریزش شدید قیمت دلار از کف برود؛ کمک کنید مردم طعم شیرین ارزانی را بچشند که اگر این فرصت از دست رود، بحرانی سخت و صعب‌العبور را موجب می‌شود که مسئول این هدیه‌ی بزرگ به دلالان و دشمنان مردم ایران، دولت و شخص وزیر صمت (رزم حسینی) است.»

حال باید دید این سخنان تند مدیر مسئول سایت انتخاب با چه واکنشی از طرف وزیر صمت روبرو می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز