سرمایه گذاری در کردستان بهتر است یا دبی و ترکیه؟

آریاک سفر

بررسی‌های نشان داده است که سرمایه گذاران با سرمایه گذاری در کردستان سود بیشتری خواهند داشت. زیرا هزینه‌های عملیاتی و مالیاتی در این منطقه بسیار کمتر از دبی و ترکیه است.

به گزارش کاماپرس، هزینه‌ها در کردستان بسیار کمتر و ملک ارزان‌تر است. به عنوان مثال با هزار دلار امکان خرید خانه در یک جای خوب مثل اربیل وجود دارد. هزینه‌های عملیاتی مثل نیروی کار و مالیات در کردستان نسبت به ترکیه و دبی بسیار کمتر است و بنابراین متقاضیان با سرمایه مناسبی امکان استارت هر کار و سرمایه گذاری را در کردستان دارند.

بیشتر بخوانید:

جنبه‌های مثبت سرمایه گذاری در کردستان عراق

سرمایه گذاری در کردستان از دیدگاه‌های دیگری هم سود دارد. کردستان در مرکز بازارهای بزرگی مثل ایران و عراق و ترکیه است که همین مورد موقعیت خوبی را برای سرمایه گذاری فراهم کرده است. دولت کردستان با معافیت مالیاتی و تسهیلات ویژه و صدور سریع مجوزها شرایط را برای سرمایه گذار خارجی آسان کرده است و حمایت بیشتری نسبت به ترکیه و دبی دارد.

دریان سفر امید

به نظر کارشناسان، بازار اربیل عراق یک بازار نوظهور است که رقابت در آن بسیار کمتر است. در حالی که شرایط بازار ترکیه و دبی اینطور نیست و در حالت اشباع به سر می‌برد. این معنی فرصت بیشتر برای رشد و سودآوری سرمایه گذاران را در کردستان می‌دهد.

انتهای پیام

سفریار آریا
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
ژیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان