ارزان‌ترین مراکز خرید بانه برای نوروز ۱۴۰۳

ارزان‌ترین مراکز خرید بانه برای نوروز ۱۴۰۳
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانه که در ۲۰ کیلومتری نوار مرزی ایران و عراق قرار دارد، به‌خاطر مراکز خرید و بازارهای شلوغش به عنوان یک مرکز تجاری مهم و معروف شناخته می‌شود که هر ساله تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را به خاطر داشتن کالاهای مقرون‌به‌صرفه جذب می‌کند. علاوه بر آن مناظر زیبای کوهستانی و دشت‌های سرسبز بانه، آن را به مقصدی ایده‌آل برای خرید و گشت و گذار، به‌ویژه در فصل بهار و ایام نوروز تبدیل کرده است.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین مراکز خرید بانه برای نوروز ۱۴۰۳ را معرفی می‌کند.

1-مرکز خرید پاسارگاد بانه

مرکز خرید پاسارگاد بانه که در امتداد بلوار سقز، درست زیر بلوار توحید واقع شده است، به مسافرانی که به ماجراجویی و خریدهای مقرون به صرفه در بانه علاقه دارند، کالاهای درجه یک و مناسب ارائه می‌دهد. این مرکز خرید در سه‌طبقه قرار دارد و مجموعه‌ای از لوازم‌خانگی را در خود جای‌ داده است که بالاترین طبقه آن به پوشاک زنانه و کودکان اختصاص دارد و شامل مجموعه‌ای از پوشاک وارداتی با قیمت‌های رقابتی است.

آدرس پاساژ پاسارگاد بانه: بلوار سقز، پایین‌تر از بلوار توحید

2-مرکز خرید گلستان بانه

بلوار سقز میزبان مرکز خرید چهارطبقه گلستان است که چراغی از مدرنیته در میان مجتمع‌های تجاری بانه به شمار می‌رود. مرکز خرید گلستان با چیدمان وسیع و متنوع، دارای زیرزمین و طبقه همکف مملو از فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی است، درحالی‌که طبقات بالایی، مجموعه متنوعی از لباس‌های مردانه، زنانه و بچه‌گانه عرضه می‌کند.

راز آسمان پایتخت

آدرس پاساژ گلستان بانه: بلوار سقز، پایین‌تر از پاساژ پاسارگاد

2-مرکز خرید گلستان

3-مرکز خرید عزیزی بانه

مرکز تجاری عزیزی واقع در میدان جهاد، در نزدیکی پاساژ گلستان در امتداد بلوار ورزش قرار دارد و انتخابی گستره و متنوع از لوازم‌خانگی و آشپزخانه را در کنار انبوهی از لوازم آرایشی و بهداشتی در اختیار مهمانان و خریداران قرار می‌دهد. این مرکز خرید که یکی از شناخته‌شده‌ترین مراکز خرید بانه به شمار می‌رود، با ارائه بهترین و مرغوب‌ترین کالاها توانسته هم نیاز خریداران را فراهم کند و هم در بین مردم به شهرت برسد.

آدرس مرکز تجاری عزیزی بانه: میدان جهاد، پایین‌تر از پاساژ گلستان، بلوار ورزش

بیشتر بخوانید:

4-مرکز خرید طنین بانه

برای کسانی که به دنبال ملزومات خانه هستند، مرکز خرید طنین بانه که در یک خیابان دورتر از پاساژ گلستان در امتداد بلوار ورزش قرار دارد، گواهی بر تنوع کالا و مقرون‌به‌صرفه بودن است. در اینجا، مشتریان می‌توانند مجموعه‌ای جامع از لوازم‌خانگی و لوازم آرایشی را پیدا کرده و اطمینان حاصل کنند که همه الزامات به صورت یکجا در یک مرکز خرید یافت می‌شوند.

آدرس مرکز خرید طنین بانه: بلوار ورزش، بالاتر از پاساژ عزیزی

5-مرکز خرید قادری بانه

در مجاورت پاساژ کردستان در امتداد بلوار ورزش، مرکز خرید قادری که به صورت تخصصی کالاهای در زمینه صوتی، تصویری و لوازم‌خانگی ارائه می‌دهد، قرار دارد. مرکز خرید قادری با ارائه طیف گسترده‌ای از برندها و محصولات، به علاقه‌مندان به کالاهای سمعی و بصری خدمات ارائه و یک تجربه خرید بی‌نقص را تضمین می‌‌کند.

آدرس مرکز خرید قادری بانه: بلوار ورزش، جنب پاساژ کردستان

انتهای پیام

مرتبط با : دالاهویوتوپین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز