ارزانترین بازارهای قشم برای نوروز ۱۴۰۳

بازار قشم - کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

جزیره قشم یکی از رویایی‌ترین و زیباترین جزیره‌های جنوبی ایران است که در فصول مختلف و همچنین در تعطیلاتی همچون نوروز مسافران و گردشگران زیادی را جذب می‌کند. این جزیره سرشار از زیبایی‌های فریبنده همراه با طبیعت بکر است که در کنار سواحل متفاوت و چشم‌نواز، جذابیت سفر به قشم را دوچندان می‌کند. یکی از تفریحات قشم بازارهای سنتی و پاساژهای آن است که تجربه فراموش‌نشدنی و خریدهای متنوعی را برای گردشگران فراهم می‌کند.

کاماپرس در این گزارش، ارزانترین بازارهای قشم برای نوروز ۱۴۰۳ را معرفی می‌کند.

1-بازار دو دلفین قشم

مرکز خرید دو دلفین یکی از بازارهای معروف در جزیره قشم است که در سال 1386 در مساحت 20 هزار متر مربع ساخته شده و 750 فروشگاه مختلف دارد. آدرس و محل این بازار طوری است که به‌راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن باید بدانید که بیشترین فعالیت این بازار در زمینه پوشاک است که با قیمت‌های باورنکردنی به خریداران عرضه می‌شوند. اگر به دنبال اجناس ارزان‌قیمت هستید در این بازار می‌توانید اجناس دلخواه خود را پیدا کنید.

1-بازار دو دلفین قشم

2-بازار مرجان قشم

یکی از بازارهای ارزان جزیره قشم بدون شک مرکز خرید مرجان بوده که در دو ساختمان مجزا طراحی شده است. در طبقات اول و دوم این پاساژ، مغازه‌ها و واحدهای اداری مختلفی برای ارائه خدمات به مسافران واقع شده است. در طبقه اول آن یک فروشگاه مواد‌غذایی بزرگ و رستورانی به نام جزیره وجود دارد ‌که گردشگران می‌توانند انواع غذاهای محلی را میل کنند. علاوه بر آن در این پاساژ  فروشگاه‌ها، لوازم بهداشتی را با قیمت‌های مناسب ارایه می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

3-بازار پردیس قشم

پاساژ پردیس قشم که یکی از معروف‌ترین بازارهای جزیره به شمار می‌رود در چهار طبقه قرار گرفته و روبروی بازار بزرگ ستاره واقع شده است. در این پاساژ دو طبقه تجاری و 148 مغازه وجود دارد که هر کدام اجناس گوناگونی را با قیمت‌های متنوع به مسافران و مشتریان عرضه می‌کنند. علاوه بر آن در دو طبقه دیگر آن هتل، کافی شاپ و رستوران قرار دارد که این مرکز خرید را به یک مکان مناسب خرید برای گردشگران تمام تبدیل کرده است.

3-بازار پردیس قشم

4-بازار دریا قشم

یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین پاساژهای جزیره قشم را بدون شک می‌توان مجتمع تجاری دریا دانست که در میدان اصلی جزیره واقع شده است. به طور کلی بازار دریا 1500 مغازه دارد که در 2 طبقه طراحی و ساخته شده است. مسافران و خریداران در این پاساژ به انواع کالاها از جمله پوشاک و کیف و کفش با قیمت‌های مناسب دسترسی دارند. همچنین امکان خرید عمده لباس برای مغازه‌داران و مردم عادی هم وجود دارد و آن‌ها می‌توانند با بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها پوشاک موردنظر خود را تهیه کنند.

در طبقه‌ی دوم این بازار  هتل سینگو قشم واقع شده است.

4-بازار دریا قشم

5-بازار نخل قشم

یکی از بازارهای معروف قشم و درگهان بازار نخل قشم است که در منطقه درگهان قرار دارد. درواقع این بازار در دو طبقه ساخته شده و دارای224  واحد تجاری، کافه و رستوران نیز است. یکی از نکات جالب در مورد این بازار طراحی زیبا و شیک آن بوده که هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. علاوه بر آن در این بازار بزرگ، پوشاک به صورت عمده به فروش می‌رسد و افرادی که مغازه‌دار هستند یا قصد خرید لباس به صورت یکجا را دارند می‌توانند پوشاک موردنظر خود را با برند معتبر خریداری کنند. 

5-بازار نخل قشم

انتهای پیام

مرتبط با : دالاهو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز