لوکس ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

جزیره کیش که در میان آب‌های نیلگون خلیج‌فارس واقع شده، به‌عنوان تفرجگاهی زیبا در جنوب ایران، گردشگران داخلی و بین‌المللی بی‌شماری را به خود جذب می‌کند. فراتر از مناظر جذاب و جاذبه‌های گردشگری، کیش جایگاهی ایده‌آل برای خرید باکیفیت بالا و مقرون به صرفه برای خود ایجاد کرده است. علاوه بر آن شما می‌توانید در این جزیره به انواع تفریحات آبی مانند پاراسل، جت‌اسکی، غواصی و غیره پرداخته و از گذراندن اوقات خوش در انواع رستوران‌ها و کافه‌های کیش نهایت لذت را ببرید.

کاماپرس در این گزارش، لوکس‌ترین مراکز خرید کیش به همراه ساعات کاری و آدرس آن‌ها را معرفی می‌کند.

1-بازار پردیس ۲ کیش

این مال واقع در نزدیکی میدان پردیس کیش واقع شده که با محیط جذاب و پیشنهادات متنوع جایگاه خوبی را میان مسافران برای خود دست‌وپا کرده است. این مرکز خرید با چهارطبقه بزرگ که با گل‌ها و گیاهان رنگارنگ تزیین شده، برای ارائه طیف وسیعی از برندهای خارجی از جمله لوازم‌خانگی، پوشاک، عطر، کیف، کفش و لوازم آرایشی آماده ارائه خدمات به گردشگران است. امکانات قابل‌توجه آن شامل زمین‌بازی کودکان، رستوران‌های بزرگ، کافی‌شاپ و شعبه بانک ملی است.

– آدرس: کیش – خیابان رازی، بین هتل پارمیس و بازار پردیس ۱، بازار پردیس ۲

– ساعت کاری: همه‌روزه از ۹:۰۰ الی ۱۳:۳۰، ۱۷:۳۰ الی ۲۲:۳۰

راز آسمان پایتخت

بازار پردیس ۲ کیش

2-مرکز خرید زیتون کیش

مرکز خرید زیتون کیش یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین مراکز خرید موجود در کیش است. این مرکز خرید با داشتن ۱۰۸ مغازه و فروشگاه در دوطبقه، به عنوان گنجینه‌ای از کالاها از جمله اسباب‌بازی، لباس برای تمام سنین، لوازم‌خانگی، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و عطر، شناخته شده است. درواقع می‌توان محبوبیت آن را به دلیل نزدیکی این مرکز خرید به هتل‌ها و دیگر مراکز خرید بزرگ کیش دانست.

– آدرس: کیش، میدان امیرکبیر، بلوار ساحل، خیابان فردوسی

– ساعت کاری: همه‌روزه از ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰، ۱۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰

مرکز خرید زیتون کیش

3-رویا مال کیش

رویا مال که به‌عنوان یکی از جدیدترین و مجلل‌ترین مراکز خرید کیش به شمار می‌رود، دارای پنج‌طبقه با ۱۳۱ غرفه تجاری است. این مرکز خرید که بهشتی برای علاقه‌مندان به برندهای خارجی به شمار می‌رود، محصولات متنوعی از لباس گرفته تا کالاهای دیجیتال، لباس‌های ورزشی، لوازم‌خانگی، لوازم آرایشی و لوازم جانبی را ارائه می‌دهد. رویا مال با امکاناتی مانند رستوران بر روی پشت‌بام خود، غذاهای ایرانی و خارجی، کافی‌شاپ و گزینه‌های فست‌فود، تجربه خریدی مجلل را هدیه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

– آدرس: خیابان رودکی، نبش هتل پانیذ

– ساعت کاری: همه‌روزه از ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰، ۱۷:۳۰ الی ۲۲:۳۰

رویا مال کیش

4-مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش که در خیابان وصال واقع شده، به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید در جزیره کیش به شمار می‌رود. دامون یک مقصد خرید جامع بوده  که طیف وسیعی از محصولات از جمله دستگاه‌های دیجیتال، لباس برای تمام سنین، کیف، کفش، لوازم آرایشی، طلا و جواهرات و لوازم جانبی را ارائه می‌دهد. وجود رستوران، فودکورت، کافی‌شاپ و پیست اسکیت روی یخ به جذابیت این مرکز خرید مجلل می‌افزاید.

– آدرس: کیش، بلوار ایران، انتهای خیابان وصال

– ساعت کاری: همه‌روزه از ۹:۰۰ الی ۱۳:۳۰، ۱۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰

بازار دامون کیش

5-مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کیش بوده که ۴۷۹ مغازه، بوتیک و فروشگاه دارد. این مرکز در سال ۱۳۷۹ تأسیس شده و در چهار طبقه با ارائه طیف متنوعی از محصولات به فعالیت خود ادامه می‌دهد. از پوشاک برای تمام سنین گرفته تا لوازم جانبی، مبلمان منزل، تجهیزات صوتی و تصویری، کامپیوتر، موبایل و ابزارهای دیجیتال را شما می‌توانید در این مرکز تجاری پیدا کنید. وجود کافی‌شاپ‌ها، گزینه‌های فست‌فود و رستوران گردان به‌راحتی و آسایش بازدیدکنندگان می‌افزاید.

– آدرس: کیش، چهارراه پروین اعتصامی، خیابان فردوسی

– ساعت کاری: همه‌روزه از ۹:۰۰ الی ۱۳:۳۰، ۱۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰

مرکز تجاری کیش

انتهای پیام

مرتبط با : مارکوپولویوتوپین
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “لوکس ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز