گزارش تصویری کافه و کارگاه شکلات سازی ساعدی نیا شعبه کیش

لست سکند

برند مطرح ساعدی نیا با بیش از نیم قرن تجریه در حوزه پخت و عرضه سوهان، طی سال‌های اخیر وارد صنعت شکلات سازی شده و در آخرین نوآوری، نسبت به راه‌اندازی کافه و کارگاه شکلات سازی ساعدی نیا در شهرهای مختلف کشور اقدام کرده است.

به گزارش کاماپرس، گروه غذایی «محمد ساعدی نیا» با بیش از نیم قرن تجربه در پخت “سوهان” به عنوان یکی از برندهای مطرح و خلاق در صنعت شیرینی و شکلات کشور شناخته شده است. مجموعه ساعدی نیا، همواره سعی کرده تا با افزودن نوآوری و خلاقیت در راستای ایجاد تنوع برای ذائقه‌های متفاوت، نسبت به تولید و عرضه محصولات جدید پیشرو باشد.

بیشتر بخوانید:

در راستای توسعه و پیشرفت مجموعه، برند ساعدی نیا در سال 2018، خط تولید شکلات‌های دست ساز را با بکارگیری مرغوب‌ترین مواد اولیه و همچنین تنوع و کیفیت بالا، تاسیس و بهره برداری کرد.

در همین راستا یکی از جدیدترین نوآوری‌های مجموعه ساعدی نیا، راه‌اندازی کافه و کارگاه شکلات سازی است. کافه شکلات در واقع نوعی کانسپت جدید از کافه در ایران به شمار می‌رود. در این سبک جدید، مشتری می‌تواند همزمان از امکانات یک کافه با منویی کامل شامل آیتم‌های نوشیدنی، شیرینی و شکلات استفاده کند. در کافه شکلات سازی ساعدی نیا نیز در کنار خرید و صرف سوهان، شکلات‌های دستساز خالص و دمنوش‌های متنوع، می‌توان روند جذاب تولید شکلات از دانه میوه کاکائو  را مشاهده کرد.

راز آسمان پایتخت

اولین فروشگاه و کارگاه شکلات سازی ساعدی نیا، آبان ۱۴۰۲ در مجتمع تجاری ارگ تجریش و در مساحتی بالغ بر 400 متر به بهره‌برداری رسید. دومین مجموعه کافه ساعدی نیا نیز شهریور امسال در جزیره کیش به طور رسمی افتتاح شده که گزارش تصویری آن در این مطلب به تصویر در آمده است.

شایان ذکر است که در حال حاضر برند ساعدی نیا با 6 فروشگاه رسمی در ایران و یک فروشگاه در شهر هامبورگ آلمان و با  بیش از 500 نمایندگی فروش در ایران و سایر نقاط جهان، محصولات خود را با نشان تجاری «محمد ساعدی‌نیا» در بسته بندی‌هایی نفیس ارائه می‌‌کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز