قیمت اجاره روزانه سوئیت در کیش

تور لحظه آخری-کاماپرس

‌کیش، یکی از جزایر ایده آل برای سفر و دارای مراکز اقامتی متنوع و بسیار زیادی است. اجاره سوئیت در کیش نسبت به هتل مقرون به صرفه تر بوده و به همین دلیل یکی از گزینه‌های اصلی گردشگران است؛ به‌­ویژه اینکه این روزها با فعالیت سایت‌های خدمات سفر و اقامت، اجاره روزانه سوئیت آسان‌تر هم شده است.

کاماپرس در این گزارش، قیمت­های اجاره در کیش و شرایط اجاره سوئیت در این شهر را بررسی کرده است.

جاذبه‌­های گردشگری کیش

جزیره کیش به دلیل قرار گرفتن در آب‌های نیلگون خلیج فارس و برخورداری از آب و هوای مناسب به‌­ویژه در فصل‌های سرد سال که سایر شهرها مهیای پذیرش گردشگران نیستند، جزو مقاصد اصلی گردشگری است. کیش یکی از بهترین شهرهای ایران از نظر امکانات رفاهی، تفریحی و سرشار از جاذبه‌های گردشگری برای تمام سلیقه‌هاست.

در سفر به کیش می­‌توان از آثار تاریخی این جزیره از جمله دره پرتغالی‌ها و درخت کهنسال انجیر معابد، پایاب 2000 ساله، شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، آب انبار دوقلو و روستای تاریخی باغو دیدن کرد. کیش موزه‌های زیادی هم دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موزه خلیج فارس و خانه مردم شناسی بومیان کیش اشاره کرد.

در کیش می­‌توان از تفریحات و ورزش‌های آبی هم لذت برد و مجموعه مارینا به عنوان بزرگترین کلوب تفریحات دریایی ایران در این جزیره واقع شده است. علاوه بر این در نقاط مختلف این جزیره امکاناتی برای جت اسکی، غواصی، شنا، کارتینگ، دوچرخه سواری و سایر ورزش‌های مهیج در نظر گرفته شده است.

راز آسمان پایتخت

اجاره سوئیت در کیش - کاماپرس

شرایط اجاره در کیش

اجاره سوئیت در کیش آسان است و گردشگران می‌توانند قبل از سفر، سوئیت مورد نظر خود را از سایت‌های ارائه دهنده خدمات اجاره ویلا و سوئیت رزرو کنند تا در کیش مشکلی از بابت اقامت نداشته باشند. تنها کاری که آنان باید انجام دهند، انتخاب نوع سوئیت و تعیین بازه قیمتی آن است. در کیش امکان اجاره روزانه سوئیت در مرکز شهر و نزدیک به مراکز تجاری و تفریحی وجود دارد. از سوی دیگر شاید برخی از گردشگران بخواهند که ویلا و سوئیت ساحلی در مجاورت آب‌های خلیج فارس تهیه کنند. در این صورت نیز باید از بین ویلاهای ساحلی در کیش، یکی را انتخاب و اجاره کرد.

اجاره سوئیت در کیش - کاماپرس

قیمت اجاره سوئیت در کیش

ویلاهای کیش بر اساس امکانات، نزدیکی به مرکز شهر، ساحلی بودن و تعداد اتاق، قیمت گذاری می‌شود. برای نمونه می‌توان ویلا، سوئیت یا آپارتمان مبله مورد نظر را در دهکده ساحلی کیش و با فاصله اندک تا ساحل خلیج فارس انتخاب کرد. قیمت اجاره در دهکده ساحلی کیش بین 5 تا 7 میلیون تومان به ازای هر شب اقامت متفاوت است.

علاوه بر این می‌­توان در داخل جزیره هم اقدام به اجاره سوئیت کرد. آپارتمان‌های مبله و سوئیت‌های داخل کیش از شبی 600 هزار تومان تا 3 میلیون تومان قابل اجاره است. قیمت اجاره معمولا بسته به قرار گرفتن سوئیت در فازهای مختلف کیش، متفاوت است. همچنین تعداد نفرات برای اقامت و تعداد اتاق‌های سوئیت نیز قیمت اصلی اجاره در کیش را مشخص می‌کند.

اجاره در کیش با سایت سپنجا

سپنجا یکی از سایت‌های معتبر در زمینه خدمات سفر و اجاره اقامتگاه در شهرهای مختلف ایران است. اقامتگاه‌های موجود در این سایت شامل ویلا، سوئیت، اقامتگاه بومگردی و آپارتمان می‌شود. سپنجا دست گردشگران را در انتخاب نوع اقامتگاه باز گذاشته است و فقط کافیست که نوع اقامتگاه، بازه قیمتی و انتظارات خود را در سایت وارد و لیست موارد موجود را همراه با شرایط اجاره، تصاویر و فیلم‌های محل اقامت مشاهده کرد. تنها کار باقی مانده، انتخاب از بین اقامتگاه‌های موجود و رزرو آن اقامتگاه و پرداخت مبلغ نهایی است. پشتیبانی دائمی و تضمین بازگشت وجه در صورت کنسلی نیز از جمله خدمات مهم سپنجا به گردشگران است. سپنجا هدف خود را تضمین اقامتی راحت، کم هزینه و به یاد ماندنی برای مسافران عنوان کرده است.

متقاضیان برای انتخاب اقامتگاه مورد نظر خود می‌توانند به سایت سپنجا به آدرس https://sepanja.com مراجعه کنند. همچنین کارشناسان سپنجا از ساعت 9 تا 24 در هفت روز هفته از طریق شماره تلفن‌های 07191302012 و 09171025505  آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره‌های لازم به گردشگران هستند.

اجاره در کیش : https://sepanja.com/search/اجاره-سوئیت-در-کیش

انتهای پیام

مرتبط با : سپنجا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز