سفر به کیش در تعطیلات بهمن ماه چقدر خرج بر می دارد؟

هزینه یک شب اقامت در کیش برای تعطیلات بهمن ماه چقدر می شود؟
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سفر به جزیره کیش یک انتخاب محبوب برای کسانی است که به دنبال یک تفریح ساحلی ایده‌آل هستند. این جزیره با فعالیت‌های آبی و غیرآبی، امکانات متنوع و جذابیت‌های طبیعی، سالانه تعداد بسیاری از مسافران و گردشگران را از سراسر کشور جذب می‌کند. کیش گزینه‌های اقامتی متنوعی از جمله هتل، ویلاهای ساحلی و اقامتگاه‌های غیر از هتل دارد. در این میان هزینه کلی سفر به کیش در تعطیلات بهمن‌ماه تحت‌تأثیر عوامل مختلفی از جمله حمل‌ونقل، محل اقامت، غذا، تفریح و خرید بوده و نسبت به بقیه ایام سال متفاوت است.

کاماپرس در این گزارش، هزینه یک شب اقامت در کیش برای تعطیلات بهمن ماه را تشریح می‌کند.

هزینه سفر با هواپیما و قطار

-سفر به کیش با هواپیما

متداول‌ترین و راحت‌ترین وسیله برای سفر به کیش، هواپیما است و پرواز از اکثر شهرهای ایران به مقصذ کیش وجود دارد. در ایام غیرتعطیل، قیمت پروازهای مستقیم کیش از تهران به طور معمول بین ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. این در حالی است که ممکن است در تعطیلات بهمن‌ماه، قیمت پروازها تا حداقل 3 میلیون تومان افزایش یابد. هزینه بلیت کیش در تاریخ‌های خاص گاهی تا سقف ۵ میلیون تومان افزایش می‌یابد.

هزینه های اقامت در کیش

نکاتی برای تهیه بلیت ارزان تر کیش

برای خرید بلیت هواپیمای مقرون‌به‌صرفه به کیش، اجتناب از سفر در دوره‌های پرتقاضا، انعطاف‌پذیری در تاریخ سفر، انتخاب پروازهای عصرگاهی، بررسی منظم قیمت بلیت و بررسی گزینه‌های بلیت لحظه آخری را در نظر بگیرید. هر یک از این گزینه‌ها به نوبه خود می‌توانند بر روی هزینه خرید بلیت هواپیما برای شما تأثیرگذار باشند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

-سفر به کیش با قطار

یکی دیگر از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه سفر به کیش با قطار از تهران به بندرعباس و به دنبال آن سفر با قایق به کیش است. قیمت بلیت قطار تهران به بندرعباس معمولاً حدود ۳۰۰ تا 600  هزار تومان است. بلیت قایق مسیر بندر چارک به کیش تقریباً ۱۹۰ تا ۲۹۰ هزار تومان است که در نتیجه هزینه سفر یک بزرگسال از تهران به کیش در مجموع کمتر از ۹۵۰ هزار تومان است.

-سفر به کیش با ماشین شخصی

سفر به کیش از تهران به بندرعباس با یک خودروی شخصی سالم می‌تواند گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه باشد. سفر رفت‌وبرگشت با کشتی لندیگراف کیش برای یک خودرو حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. هزینه ورودی جزیره کیش نیز ۳۰۰ هزار تومان است که مجموعاً چیزی حدود ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان هزینه انتقال خودرو از بندرعباس به جزیره کیش می‌شود.

هزینه اقامت در هتل‌های کیش

اقامت در کیش از هتل‌های لوکس ۵ ستاره تا گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر را شامل می‌شود. هزینه یک شب اقامت در هتل ۵ ستاره به طور معمول از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای هر نفر شروع می‌شود. هتل‌های ۴ ستاره تعادلی بین لوکس بودن و هزینه را ارائه می‌دهند، درحالی‌که هتل‌های ۳ ستاره اقامتی راحت را با نرخ شبی از ۷۷۰ هزار تومان ارائه می‌کنند. برای گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر، هتل‌های ۲ و ۱ ستاره این جزیره نیز موجود است که حدود ۷۰۰ هزار تومان برای اقامت یک شب آن هم برای یک نفر قیمت‌گذاری شده‌اند.

از طرف دیگر، اقامتگاه‌های غیر هتل مانند آپارتمان‌ها، سوئیت‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، ویلاها و خانه‌ها گزینه‌های قیمتی مناسب‌تری را ارائه می‌کنند که از حداقل ۹۰۰ هزار تومان به‌ازای هر شب شروع می‌شود.

هزینه غذا و تفریح در کیش

هزینه غذا و حمل و نقل در کیش

غذاخوری:

کیش دارای رستوران‌های مختلف با غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی است. قیمت غذا در رستوران‌ها از حدود ۱۵۰ هزار تومان برای هر وعده شروع می‌شود و تجربه‌های مجلل‌تر از غذاخوری‌ها تا ۷۵۰ هزار تومان و بالاتر برای هر وعده قیمت دارند.

حمل و نقل داخل کیش:

برای گشت و گذار در کیش معمولاً از تاکسی و ون استفاده می‌شود. کرایه تاکسی‌ها برای مسیرهای جزیره‌ای از 50 هزار تومان شروع می‌شود، درحالی‌که ون‌ها در مسیرهای خاص فعالیت می‌کنند و گزینه‌های حمل‌ونقل اقتصادی‌تری را ارائه می‌دهند.

هزینه سرگرمی و خرید در کیش

کیش طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های آبی مانند غواصی، جت اسکی و فلای بورد را باقیمت‌های متنوع ارائه می‌دهد. بلیت ورودی به جاذبه‌هایی مانند پارک اقیانوس کیش، پارک دلفین کیش و دسترسی به ساحل نیز با هزینه‌های اضافی همراه است.

علاوه بر آن کیش یک مقصد جذاب برای خرید به شمار می‌رود که مراکز خرید و پاساژهای متعددی هم دارد. قیمت‌ها برای خرید کالا بر اساس ترجیحات فردی و انتخاب اقلام متفاوت است و به همین دلیل، هزینه خرید را می‌توان باتوجه‌به بودجه و ترجیحات شخصی تنظیم کرد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز