معرفی 4 اقامتگاه بومگردی تبریز + هزینه نوروز 1403

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اقامت نوروزی در بومگردی‌ها می‌تواند جلوه دیگری به مسافرت ببخشید. اقامتگاه‌های بومگردی‌ها معمولا شما را به دوران گذشته و فرهنگ اصیل هر منطقه مرتبط می‌کنند؛ کسب تجربه‌ای که در هتل‌ها و سایر مراکز اقامتی امکانپذیر نیست.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 4 اقامتگاه بومگردی تبریز و اطراف این شهر و قیمت این اقامتگاه‌ها در نوروز 1403 پرداخته است.

اقامتگاه بومگردی بهار

اقامتگاه بومگردی بهار در خیابان بهار تبریز و در یک خانه قدیمی تاسیس شده است. این خانه یکی از خانه‌های ساخته شده در دوره پهلوی است که در دهه نود نوسازی شده و کاربری آن از مسکونی به اقامتگاه بومگردی تغیییر کرده است.

بومگردی بهار دارای 2 طبقه و یک حیاط بزرگ و دلباز است. این خانه 7 اتاق دارد و در مجموع می‌تواند از 27 گردشگر میزبانی کند. اتاق‌ها دارای سرویس‌های بهداشتی اختصاصی نیستند و مهمانان می‌توانند از سرویس‌های عمومی و حمام اشتراکی استفاده کنند.

یکی از ویژگی‌های اقامتگاه بومگردی بهار، واقع شدن آن در مرکز شهر و بافت تاریخی تبریز است. به همین دلیل دسترسی به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی این شهر از جمله بازار تبریز به صورت پیاده نیز ممکن است. هزینه یک شب اقامت در اتاق دوتخته بومگردی بهار ۷۵۰ هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بومگردی بهار تبریز

اقامتگاه بومگردی سهند کندوان

کندوان روستایی زیبا و استثنائی در نزدیکی تبریز است. به دلیل وجود خانه‌های کنده شده در دل کوه، اقامت در خانه‌های روستا می‌تواند تجربه جدیدی برای مسافران نوروزی باشد. برخی از خانه‌های روستا به عنوان اقامتگاه گردشگری تجهیز شده‌اند و معمولا استقبال خوبی از طرف گردشگران برای اقامت در این خانه‌ها صورت می‌گیرد.

اقامتگاه بومگردی سهند نیز یکی از بهترین بومگردی‌های این روستا است و ترکیبی از سنت و مدرنیته این اقامتگاه را متمایز از سایر اقامتگاه‌های بومگردی کندوان کرده است. این اقامتگاه دارای 4 واحد اقامتی است که دارای گرمایش رادیاتور، جکوزی، حمام و دستشویی اختصاصی هستند. این بومگردی ظرفیت پذیرش 24 گردشگر را دارد.

هزینه یک شب اقامت در بومگردی سهند کندوان 1 میلیون و 900 هزار تومان است.

بومگردی سهند کندوان

اقامتگاه بومگردی ائل باغی

اقامتگاه بومگردی ائل باغی در نزدیکی تبریز و در شهر اسکو واقع شده است. اسکو یک باغ شهر است و این خانه قدیمی و سنتی نیز دارای یک باغ بزرگ و زیبا است که لذت اقامت و مسافرت را دوچندان می‌کند. ائل باغی دارای یک سوئیت بزرگ 100 متری و یک سوئیت کوچک 12 متری است که می‌تواند در اختیار مسافران قرار بگیرد.

بومگردی ائل باغی دارای آلاچیق‌های متعدد و امکانات در داخل باغ نیز هست و علاوه بر آن تورهای گردشگری یک روزه را نیز برای مسافران خود با راهنمای محلی برگزار می‌کند. هزینه یک شب اقامت در سوئیت بزرگ این اقامتگاه 2 میلیون و 200 هزار تومان است.

بومگردی ائل باغی

اقامتگاه بومگردی گونش کندوان

بومگردی گونش یکی دیگر از اقامتگاه‌های سنتی کندوان است که می‌تواند حس زندگی در خانه‌های کندویی کنده شده در دل کوه را برای شما تداعی کند. این بومگردی کوچک اما خاص و زیبا تنها یک سوئیت دارد که دارای امکاناتی چون سرویس بهداشتی، حمام و سیستم گرمایشی شوفاژ است.

کسانی که علاقمند هستند چند شب از سفر خود را در یک روستای زیبا و در میان کوه‌های سر به فلک کشیده بگذرانند، می‌توانند این سویت را رزرو نموده و طلوع و غروب خورشید را به زیبایی تمام نظاره‌گر باشند. هزینه یک شب اقامت در این بومگردی 950 هزار تومان است.

بومگردی گونش کندوان

انتهای پیام

مرتبط با : دالاهومارکوپولو
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز