معرفی بهترین کشنده موجود در بازار + قیمت ولوو FH 500

ولوو FH 500 - کاماپرس
آریاک سفر

کامیون کشنده ولوو FH 500 یکی از بهترین مدل‌های وارداتی موجود در بازار است که با توانایی بالای خود، توجه بسیاری از رانندگان حرفه‌ای را به خود جلب کرده است. این مدل به عنوان فول آپشن‌ترین و پرطرفدارترین کشنده در بازار ایران شناخته می‌شود که توسط شرکت سوئدی ولوو تولید می‌شود. قیمت ولوو  FH 500نسبت به سایر کشنده‌های موجود در بازار بالاتر است و به همین دلیل امکانات و قابلیت‌های زیادی در اختیار رانندگان قرار می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی و بررسی انواع امکانات و قیمت ولوو  FH 500 پرداخته است.

ویژگی‌های ظاهری FH 500

کامیون ولوو FH 500 با طول 5.89 متر، عرض کابین 2.55 متر و ارتفاع 4.02 متر تولید شده است. این کشنده محبوب در حدود 8350 کیلوگرم وزن دارد و می‌تواند تریلرهایی تا وزن 18 هزار و 650 کیلوگرم را حمل کند. البته باید در نظر داشت که این وزن حدودی بوده و ممکن است در مدل‌های خاص یا سال‌های مختلف تولید تا 1.5 درصد تفاوت داشته باشد.

ولوو FH 500- کاماپرس

ویژگی‌های فنی ولوو FH 500

در این کشنده قدرتمند، باتری دو آمپر ساعتی تعبیه شده است که باعث افزایش قدرت استارت آن می‌شود و به همین جهت ولوو FH 500 در فصول سرد و زمستان به راحتی و بدون هیچ مشکلی روشن می‌شود. سیستم الکتریکی ولووFH 500 توانایی تولید حدود 24 ولت برق دارد. دو مخزن سوخت در سمت چپ و راست این خودرو تعبیه شده که قابلیت حمل 1100 لیتر سوخت را دارند.

دریان سفر امید

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث مقرون به صرفه بودن قیمت ولوو  FH 500و محبوبیت آن شده، قدرت موتور و گیربکس است. موتور 500 اسب بخاری در ولوو FH 500 به خوبی رضایت بسیاری از رانندگان را جلب کرده است. گیربکس 16 دنده‌ای قدرتمند قرارگرفته در این خودرو، امکان تعویض دنده هوشمند را برای رانندگان فراهم کرده است. این ویژگی همچنین باعث شده که این کشنده در مدت زمان بسیار کم، به شتاب 2600 نیوتن متر برسد. در ولوو FH 500 موتور VOLVO D13 C500 EU SCR (Ad-Blue) تعبیه شده که دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های ولوو FH 500 کلاچ تک صفحه‌ای هیدرولیک تقویت‌شده است که کم‌ترین فشار را در رانندگی‌های طولانی به پا و زانوی راننده وارد می‌کند. فرمان تمام هیدرولیک ولوو FH 500 قابلیت تنظیم در دو جهت دارد و امکان کنترل کامیون کشنده را آسان کرده است.

وضعیت کابین ولوو FH 500

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که افراد در خرید کامیون کشنده بررسی می‌کنند، کابین خودرو است. کابین ولوو FH 500 با دو تخت خواب، فضای مناسبی برای رانندگان فراهم می‌کند. صندلی تمام بادی اتومات راننده، قابلیت تنظیم دارد و به طور استاندارد طراحی شده است. آینه‌های جانبی در کشنده‌های ولوو FH 500 دارای گرمکن هستند و به طور الکتریکی تنظیم می‌شوند. یکی از امکانات بسیار کاربردی و مفید تعبیه‌شده در کابین این کشنده، سیستم تهویه مطبوع کولر و بخاری است که شرایط خوبی برای رانندگی در فصول سرد و گرم فراهم می‌کند.

ولوو FH 500 - کاماپرس

ایمنی ولوو FH 500

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که به میزان زیادی ایمنی ولوو FH 500 را تامین می‌کند، سیستم ترمز است؛ به همین جهت بسیاری از رانندگان، سیستم ترمز قدرتمند را به عنوان یکی از اصلی‌ترین معیارها برای انتخاب کامیون کشنده در نظر می‌گیرند. در کشنده ولوو FH 500 ترمزهای دیسکی در چرخ‌های جلو و عقب خودرو قرار دارند و با دو مدار مستقل که با فشار هوا کار می‌کند، عمل می‌کنند. ترمز هوشمند ای‌بی‌اس و سیستم هوشمند ضدلغزش این خودرو از نوع فنری است و روی محور جلو و عقب عمل می‌کند. مجهز شدن ولوو FH 500 به ریتاردر و اینتاردر گیربکس، سبب کنترل بهتر آن در حین رانندگی شده است.

ولوو FH 500 - کاماپرس

قیمت ولوو  FH 500

قیمت ولوو  FH 500در تابستان 1403 حدود 10 میلیارد و 700 میلیون تومان است؛ با این حال با وجود نوسانات دلار و ارز، متقاضیان قبل از خرید باید استعلام دوباره بگیرند. طراحی آیرودینامیکی و استفاده از فناوری‌های صرفه‌جویی در مصرف سوخت در تولید ولوو FH 500 باعث شده که قیمت این کشنده بالا باشد.

استعلام قیمت ولوو  FH 500 از «اتوبان»

شرکت دیزل ران به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های هولدینگ ماموت، در سال 1400 پلتفرم آنلاین خود را با نام اتوبان و با هدف ارائه خدمات در حوزه‌ خودروهای سنگین راه‌اندازی کرد. این مجموعه انواع خدمات را به طیف وسیعی از خودروهای سنگین مانند کشنده‌های اروپایی، کشنده‌های چینی، کامیون‌های چینی و انواع کامیونت‌های ساخت ایران ارائه می‌دهد. متقاضیان برای دریافت بسیاری از خدمات مانند خرید سفارشی ماشین سنگین، فروش سفارشی، کارشناسی فنی بدنه، دریافت تسهیلات برای خرید ماشین سنگین و استعلام قیمت ولوو  FH 500می‌توانند به این مجموعه مراجعه کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://otobantruck.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191091040 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اتوبان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان