هدف گذاری هایپراستار برای جذب نیروی کاری ماهر

هایپر استار-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه کار دانشگاه تهران در محل مصلی این دانشگاه برگزار شد. شرکت‌های مختلفی از جمله هایپراستار در این دوره از نمایشگاه کار حضور داشتنند.

به گزارش کاماپرس، هایپراستار یکی از برندهای هایپرمارکت کشور است که از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه به دلیل ارائه محصولات متنوع، باکیفیت، مقرون به صرفه و تازه توانسته به یکی از هایپرمارکت‌های بزرگ کشور تبدیل شود. اکنون این مجموعه به دنبال توسعه کسب و کار و جذب نیروی جوان است و با هدف شناسایی نیروی کار خبره در نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

سه هدف مهم هایپراستار از شرکت در نمایشگاه کار

آرمان فتحی، کارشناس ارشد منابع انسانی هایپر استار در گفت و گو با خبرنگار کاماپرس درباره اهداف شرکت در این نمایشگاه گفت: هدف اول ما از شرکت در نمایشگاه معرفی برند و معرفی درست فعالیت ما به دانشجویان دانشگاه تهران بود. دومین هدف ما، ارتباط بیشتر با کارجویان نسل زد بود تا امکان بررسی دغدغه آن‌ها و میزان انعطاف آن‌ها را داشته باشیم. هدف سوم هم به پرکردن پست‌های کاری حال حاضر مجموعه برمی‌گردد.

محصولات جدید هایپراستار

وی درخصوص رویداد یا محصولات جدید مجموعه گفت: ما یک برند جدید داریم که در شاخه کلاب‌ها و محصولات کوچک و نوشیدنی‌های متنوع خواهد بود. مورد دیگر بازی وار سازی است که یک حالت آن برای برنامه نویس‌ها است. این مورد به گونه‌ای تعریف شده است که خروجی دارد و برنامه نویس باید به خروجی برسد. کدنویس‌ها امکان شرکت در این برنامه را دارند که علاوه بر جایزه مناسب برای آن‌ها، یک مسیر شغلی هم برایشان در نظر گرفته شده است تا به مجموعه ما ملحق شوند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

اهداف هایپراستار برای شش ماهه دوم سال

فتحی اهداف و اولویت‌های مجموعه را اینگونه بیان کرد: ما برای نیمه اول سال یک برنامه داریم که در آن با دانشگاه‌های معتبر کشور همکاری می‌کنیم و دوستان تازه فارغ التحصیل را جذب می‌کنیم. ما طبق این برنامه یک دوره آموزشی برای نیروهای تازه وارد خواهیم داشت تا به راحتی به مجموعه وارد و جزو مدیران میانی سازمان شوند و معمولا در نیمه دوم سال، درگیر توسعه مهارت‌های دوستان تازه وارد هستیم.

وی در پایان گفت: چالش ما در چند ماه گذشته انتخاب مناسب‌ترین نیروهای انسانی در برنامه همکاری با دانشگاه‌های معتبر کشور بود. چون همه توانمند و خوب بودند.

انتهای پیام

مرتبط با : هایپراستار
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان