حراج تهران دوباره رکورد میلیاردی خود را شکست

آریاک سفر

بیست و یکمین حراج تهران در تاریخ بیستم مهرماه 1403 به صورت آنلاین برگزار شد. این دوره از حراج که ویژه هنر معاصر ایران بود و با رکوردشکنی فروش 120 میلیارد و 318 میلیونی به پایان رسید.

به گزارش کاماپرس، بیست و یکمین دوره از حراج تهران با فروش 120 میلیارد تومانی انواع آثار هنری هنرمندان معاصر و به نام کشور کار خود را به پایان رساند. رکورد قیمت این دوره از حراج مربوط به فرمانفرماییان بود. اثر این هنرمند در بیست و یکمین حراج تهران به قیمت 11 میلیارد و 660 میلیون تومان فروخته شد. اطلاعاتی از هویت خریدار این اثر هنری و دیگر آثار حراج تهران در دسترس نیست. این اثر یکی از آثار متفاوت این هنرمند محسوب می‌شد که در آن هنر آیینه کاری، نقاشی پشت شیشه و گچ روی چوب به کار رفته بود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

نگاهی به سابقه حراج تهران

مجموعه حراج تهران از سال 1391 فعالیت خود را به صورت مستقل و خصوصی شروع کرد. این حراج با معرفی بهترین نمونه‌های هنر مدرن و معاصر ایران، از هنرمندان نامدار و جوان، در بین هنرمندان و هنردوستان شناخته شده است. مجموعه حراج تهران در تلاش است که به توجه روزافزون علاقمندان به هنر مدرن و معاصر ایران پاسخ بدهد و شرایط خرید آثار هنری باکیفیت و برتر در ژانرهای مختلف را برای علاقمندان فراهم کند.

انتهای پیام

سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان