سون ای تی نسل زد را با تاریخ ایران آشنا می کند

نمایشگاه ایران ایتکس-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه تخصصی جذب استعدادهای حوزه فناوری با نام ایران ایتکس در تهران برگزار شد و شرکت‌های مختلفی با محصولات و خدمات کاربردی در آن حضور پیدا کردند. سون ای تی نیز به عنوان یکی از گروه‌های برنامه نویسی فعال، با گیم آموزشی و جدید خود در این دوره از نمایشگاه‌ها شرکت کرد.

به گزارش کاماپرس، مجموعه سون ای تی با بازی جدید خود سعی در شناساندن تاریخ و تمدن ایران دارد.

فعالیت‌های سون ای تی

محمدطاها حسین پاشایی، مدیر فروش سون ای تی در گفت‌وگو با کاماپرس گفت: ما در شهرستان مراغه یک کنسرسیوم داریم که در حال آموزش برنامه نویسی به افراد مستعد است. روش کار ما به این شکل است که در حین آموزش، پروژه‌های مختلف کارآموزان را هم می‌گیریم و حتی برخی از افراد ما توانسته‌اند برنامه‌های خود را به فروش برسانند و کسب درآمد داشته باشند.

او در مورد گروه‌های فعال در مجموعه سون ای تی گفت: رده سنی محدودی در این گروه وجود ندارد و ما حتی برنامه نویس 11 ساله نیز داریم. هدف ما این است که نیروهای جوان بتوانند محصولاتی که ساخته‌اند بفروشند و اسپانسر پیدا کنند.

نمایشگاه ایران ایتکس-کاماپرس

دریان سفر امید

گیم گمشده در تاریخ از سون ای تی

مجموعه سون ای تی محصول جدید خود را در نمایشگاه ایران ایتکس معرفی کرد و پاشایی در مورد آن گفت: ما یک بازی به نام گمشده در تاریخ درست کردیم که در مورد تاریخ ایران است و هدف از تهیه این بازی، معرفی تاریخ ایران به نسل زد بود. داستان این بازی از این قرار است که یک نوجوان در درس تاریخ نمره کمی می‌گیرد و این مسئله او را ناراحت می‌کند. او در خانه کتاب ایران من که برای پدربزرگ است را پیدا می‌کند. نوجوان سعی می‌کند تا کتاب را بخواند اما نوشته‌های آن سنگین هستند و چیزی متوجه نمی‌شود. او سر کتاب خوابش می‌گیرد و ما وارد دنیای بازی می‌شویم.

نوجوان 2500 سال را یکی یکی طی می‌کند و هر مرحله از بازی، آموزش‌هایی در زمینه تاریخی دارد. او در ادامه اضافه کرد: تنها چالش ما شناساندن تاریخ ایران است. همه در مورد اساطیر یونانی همه چیز را می‌دانند اما در مورد ایران و تاریخ ما اطلاعات بسیار محدودتری دارند. کسی که تاریخ خود را نشناسد نمی‌تواند خودش را بشناسد.

بیشتر بخوانید:

برنامه سون ای تی در ادامه مسیر

پاشایی در مورد هدف از شرکت در نمایشگاه و برنامه‌های آتی مجموعه گفت: ما در این نمایشگاه شرکت کرده‌ایم تا اسپانسری پیدا کنیم و بتوانیم با سرعت بیشتری کار خود را پیش ببریم. بحث هوش مصنوعی هزینه‌های زیادی دارد و به همین جهت با کمک اسپانسر می‌توان مشکلات را رفع کرده و با بازارهای جهانی مانند فارکس و کریپتو هم کار کنیم.

انتهای پیام

آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان