فوری / جزییات فروش اقساطی رسپکت با اقساط 50 میلیون تومانی

مشخصات فنی خودرو رسپکت پرایم 1402-کاماپرس

در حال حاضر خودروی رسپکت در دو رنگ سفید و مشکی برای فروش اقساطی عرضه شده و در دوره‌های 30 ماهه تا 6 ماهه با پیش پرداخت 790 میلیون تومانی ثبت‌نام می‌شود.

به گزارش کاماپرس، با توجه به اینکه میزان تقاضا برای خرید خودرو در کشور نسبت به عرضه همچنان بالاست. از طرف دیگر واردات خودرو هنوز اجرایی نشده، قیمت‌ها در نتیجه انتظارات تورمی روندی صعودی پیدا کرده‌ است. به همین نسبت تقاضا برای خرید اقساطی خودرو نیز با افزایش چشمگیری روبرو بوده است.

در همین راستا طی سال‌های اخیر برخی از شرکت‌ها به مونتاژ خودروهای جدید پرداخته‌اند که با استقبال خوبی مواجه شده‌ است. برای نمونه بهمن خودرو، رسپکت را که محصولی از شرکت چینی چری است را عرضه کرده، در واقع این خودرو برگرفته از طراحی محصول جدید پژو است، به همین دلیل ظاهری متفاوت از سایر محصولات برند چری دارد.

مشخصات فنی خودرو رسپکت پرایم 1402-کاماپرس

در حال حاضر جزئیات فروش اقساطی رسپکت مشکی از این قرار است که متقاضی باید 790 میلیون تومان به صورت پیش پرداخت واریز کند و برای اقساط 30 ماهه، 50 میلیون و 823 هزار تومان، برای اقساطی 24 ماهه، 57 میلیون و 604 هزار تومان، برای 18 ماهه اقساطی 91 میلیون و 508 هزار تومانی و برای 6 ماهه متقاضی باید اقساطی 159 میلیون و 316 هزار تومانی بپردازد.

راز آسمان پایتخت

اخبار پربازدید را بخوانید:

همچنین برای فروش اقساطی رسپکت 2 سفید از این قرار است که متقاضی باید 790 میلیون تومان به صورت پیش پرداخت واریز کند و برای اقساط 30 ماهه، 49 میلیون و 858 هزار تومان، برای اقساط 24 ماهه، 56 میلیون و 510 هزار تومان، برای 18 ماهه اقساطی 89 میلیون و 770 هزار تومانی و برای 6 ماهه متقاضی باید اقساطی 156 میلیون و 290 هزار تومانی بپردازد.

این خودرو که دارای ظاهری معمولی است تقریبا از نظر آپشن با سایر خودروهای چینی قابل رقابت است، به طوری که دارای صفحه نمایشی 10 اینچی، تهویه هوا، تنظیم دستی دما، فرمان اسپرت دی کات است. بسیاری از فعالان بازار خودرو معتقدند که این خودرو به نوعی برگرفته از محصول آریزو 5 است.

 از نظر فنی این خودرو 154 اسب بخار قدرت، با پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ دارد که قدرتی نزدیک به 154 اسب بخار تولید می‌کند. این خودرو با موتوری 1498 سی سی گشتاوری 210 نیوتن متری دارد که 4 هزار دور در دقیقه می‌چرخد.

در حال حاضر این خودرو در 100 کیلومتر حدود 7.5 لیتر بنزین مصرف می‌کند و حداکثر سرعت آن هم به 190 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

خودرو مونتاژی رسپکت 2 به دلیل اینکه دارای شش ایربگ است از نظر ایمنی شرایط خوبی دارد. همچنین سیستم پایداری الکترونیکی و سیستم کنترل کشش از سربالایی نیز به ایمنی این خودرو کمک کرده است.

از دیگر آپشن های این خودرو می‌توان به دوربین 360 درجه، کروز کنترل، شارژر وایرلس تلفن همراه، سیستم تهویه مطبوع الکترونیکی و همچنین نورپردازی قابل تنظیم داخل کابین اشاره کرد.

این خودرو از حدود یکسال قبل در بازار ایران حضور دارد و مشتریان نیز شناخت کافی نسبت به این محصول پیدا کرده‌اند. در چند وقت اخیر میزان تولید محصول رشد قابل توجهی داشته، به همین دلیل پیش بینی می‌شود که عرضه آن در بازار هم افزایش پیدا کند.

تنها نگرانی متقاضیان طی سال‌های اخیر در رابطه با خدمات پس از فروش خودروهای مونتاژی تازه عرضه شده بود که در مقطع کنونی بهمن خودرو شبکه گسترده‌ای از خدمات پس از فروش را برای این محصول در نظر گرفته‌ است.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه بهمن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

31 دیدگاه برای “فوری / جزییات فروش اقساطی رسپکت با اقساط 50 میلیون تومانی

    • مریم گفته:

      هرچی آشغال ،به خورد مردم می دن با اقساط بالا،آخه آدم عاقل و نادان حقوق یک کارگر با اضافه کاری و آیتم های دیگه از ۱۲ میلیون هست تا ۱۵ میلیون ،چطور یا نفر ماهی ۵۰ میلیون می تونه قسط بده

      • مجید گفته:

        فکرکردی این خودرو رو برای کارگر کارمند ایرانی میارن، نه عزیزم یک کاری کردند کارگر وکارمند همون پراید وکوییک وپژو رو به چشمشون بکشن

      • م.م گفته:

        مریم خانم توجه داشته باشید مقاله میگه تقاضا برای این خودرو بیشتر از میزان تولید هست یعنی خیلی ها تو نوبت خوابیدن که به این ماشین برسن

  1. محمد بهرامی گفته:

    خیلی عالی. حتی کارگرها هم میتونن با اضافه حقوق امسالشون راحت بخرن. خدا خیرتون بده. حتی خارجی‌ها هم آرزو دارند اینجا زندگی کنند.

  2. آرش گفته:

    سلام همه عزیزانی که الان میگن به درد نمیخوره و درصدش بالا باز بشه نفر اول ثبت نام میکنه خواهشا نظر ندیدن

  3. علی گفته:

    دیگه ترمز همه چیز بریده شده، بابا وجدان هم قدری داشته باشیم بد نیست. مگر با دلار ۱۵۰هزلر تومان خساب میکنید که این قیمت راذاریه میدهید

  4. رضا افضلی گفته:

    ماشینهای چینی رو خیلی خیلی قیمت پائین وارد میکنن از یک میلیارد تا یک ونیم میلیارد میکشن روی ماشین بعدمیدن دست مردم من یک سال پیش رسپک خریدم اصلا راضی نبودم بسیار ماشین خشک و کولر ضعیف تو گردنه هم جواب نمیده

  5. کاوه گفته:

    این اقساطع یا گرفتن جون ملت ماشینی که قیمت واقعیش دویست میلیونه رو دومیلیارد پای ملت تموم میکنین با بنز و لامبورگینی اشتباه گرفتین این لگن های چینی رو ؟؟؟؟

  6. مجید گفته:

    افسانه خودروی ارزان درخارج هم ازاین قسم هستش.خودرو خودرو قیمت اولیه ۱۵هزاردلارولی قیمت سوخت بیش ازیک یورودرلیترهزینه بیمه وپارکینگ ومالیات وپارکومتروتردددر جاده و….درماه حدود۷۰۰دلارمیشودمثل همین ریسپکت ۷۵۰نقدسی ماه هم ماهی ۵۰ پرداخت بشه

  7. مرتضی جان گفته:

    سلام و درود
    ما قدرت انتخابی نداریم در واقع میان بد و بدتر باید انتخاب کنیم…
    بازار ما رو خودروهای چینی گرون قیمت و بی کیفیت گرفته که بازهم یه خورده از خودروهای تولید داخل بهتره

  8. رامین صفایی گفته:

    روی آشغال چینی هر نامی که گذاشته شود ، باز هم همان آشغال چینی است
    متاسفانه عده ای بدون هیچگونه مطالعه
    اقدام به خریدن این آشغالها میکنند و
    به عواقب آن نیز نمی اندیشند .
    آیا اینها تا به حال فکر کرده اند ، چرا
    تعداد شرکتهای اتومبیل سازی در کشورهایی که در این زمینه دارای اعتبار
    هستند از انگشتان یک دست تجاوز نمیکند ولیکن در کشور کمونیست چین
    بیش از ۱۷۰ شرکت تولید کننده این آشغالها وجود دارد ؟

  9. حمید رنج بر گفته:

    از نظر ایمنی شاید چند درصد بهتر باشن این چینیای بیکیفیت اما در کل مفت گرونن
    و لوازم یدکی شون هم یا همقیمت لامبورگینی و بنزه یا اصلا موجود نیست تو بازار ایران
    خدایا ریشه ی ظلم رو بسوزان

  10. Alireza Ansarifar گفته:

    الان درآمد یک کارمند با اضافه کاری زوری15میلیون هست چطوری این اقساط و این خودرو ها رو میزارید دارید مردم ایران رو تحقیر میکنید،وجدان ندارید خودرو میخواید بزارید نهایت اقساطش باید ده میلیون باشه.

  11. مجتبی دهقان گفته:

    از ماست که بر ماست… همه چی برمیگرده به همین ملت
    اگه این آشغالها رو نمی خریدن اینجور جولان نمیدادن این خودرو مونتاژ کارا….چند صباحی دیگر می شیم زباله دان خودرو چینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز