شرایط فروش اقساطی دیگنیتی پرستیژ

لست سکند

دیگنیتی یک خودروی چینی به نام دانگ فنگ ix5 است که از زمستان ۱۳۹۹ توسط گروه بهمن خودرو تولید شده و با نام دیگنیتی به بازار عرضه شده است. این کراس‌اوور چینی با پیشرانه SFG15T در خط تولید بهمن موتور مونتاژ می‌شود. این خودرو با‌ توجه‌به ابعاد و اندازه نسبتا بزرگی که دارد در دسته کراس‌اوورهای سایز متوسط جای می‌گیرد.

کاماپرس در این گزارش به شرایط فروش اقساطی خودرو دیگنیتی پرستیژ می‌پردازد.

با پرداخت حداقل 50 درصد از قیمت فعلی خودرو دیگنیتی می‌توان آن را خریداری کرد و سپس مبلغ باقی مانده را در اقساط 6، 12، 18، 24 و 30 ماهه پرداخت کرد. در این شرایط فروش اقساطی سند به نام خریدار ثبت شده و تحول خودرو فوری خواهد بود.

قیمت دیگنیتی مشکی 1402

قیمت دیگنیتی پرستیژ صفر مدل 1402 مشکی رنگ در حال حاضر 2 میلیارد و 480 میلیون تومان بوده و شرایط پرداخت اقساط آن به شرح زیر است.

شرایط فروش اقساطی دیگنیتی پرستیژ-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

قیمت دیگنیتی سفید 1402

دیگنیتی پرستیژ صفر 1402 سفید رنگ با قمیت 2 میلیارد و 410 میلیون تومان به فروش می‌رسد. شرایط پرداخت اقساط این خودرو در جدول زیر آمده است.

شرایط فروش اقساطی دیگنیتی-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی دیگنیتی

کراس‌اوور دیگنیتی نیز مانند بسیاری از خودروهای چینی، از یک پیشرانه چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربو‌شارژر استفاده می‌کند. موتور توربوشارژر که در دیگنیتی تعبیه شده است خروجی قدرت ۱۴۸ اسب بخاری در محدوده ۵۶۰۰ دور بر دقیقه و خروجی گشتاور ۲۲۰ نیوتن متری در محدوده ۱۸۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌کند. در بدنه این ماشین یک جعبه دنده اتوماتیک با ضرایب پیوسته قرار گرفته است.

مصرف سوخت این خودرو در خارج از شهر ۵.۴ لیتر و در شهر معادل ۱۰.۴ و به‌صورت ترکیبی مصرف سوخت معادل ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. از نظر استاندارد آلایندگی نیز دیگنیتی از سطح یورو ۵ پیروی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : آرشا خودروسپند خودروگروه بهمن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “شرایط فروش اقساطی دیگنیتی پرستیژ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز