ارزیابی نظرات اعضای انجمن تهویه مطبوع ایران از نمایشگاه تاسیسات

نمایشگاه تاسیسات-کاماپرس
آریاک سفر

روز جمعه 13 مهرماه بیست و سومین دوره از نمایشگاه تاسیسات و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و تهویه هوای مطبوع در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران آغاز و تا دوشنبه 16 مهرماه ادامه داشت.

به گزارش کاماپرس، سالن 38B سالن اختصاصی انجمن تهویه مطبوع ایران، امسال میزبان 29 غرفه از برندهای صاحب‌نام این صنعت بود. در ادامه نظرات چند تن از مسئولان و مدیران برندها را در رابطه با حال و هوای نمایشگاه می‌خوانید.

مهدی بستانچی؛ رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان سیستم‌های تهویه مطبوع ایران

نمایشگاه امسال یکی از نمایشگاه‌های بسیار خوب در سال‌های اخیر بود چرا که نشان داد تولیدکنندگان ما به لحاظ فنی و فناوری در جایگاه نسبتا خوبی ایستاده‌اند. سطح کیفی محصولات بسیار خوب و قابل قبول بود و محصولاتی هم داشتیم که با تکنولوژی جدید به بازار عرضه شده است. امسال بسیاری از تولیدکنندگان روی نسل جدید تکنولوژی‌های صنعت تهویه مطبوع کار کردند و خروجی آن ارائه محصولات با کیفیت در نمایشگاه بود.

مورد دیگری که در این دوره از نمایشگاه بسیار به چشم می‌آمد پیشرفت تولیدکنندگان داخلی بود. شرکت ‌هایی که تا سال گذشته بنیه ضعیف‌تری داشتند امسال رشد خوبی از خود نشان دادند و از جایگاه بهتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار شدند. این پیشرفت‌ها نوید روزهای خوب برای صنعت کشور را می‌دهد.

بهمن عربلو؛ عضو هیئت مدیره شرکت مدرن تهویه هوا رسان البرز

نمایشگاه امسال از نظر کیفی بسیار خوب بود، اما آنطور که به نظر می‌رسد و با توجه به شرایط اقتصادی میزان حضور برندها و بازدیدکنندگان در حد متوسط و پایین‌تر است.

دریان سفر امید

مسائل اقتصادی در سال‌های اخیر بر این صنعت بی‌تاثیر نبوده و همین موضوع استقبال مردم را کم کرده اما با زحماتی که انجمن تهویه مطبوع ایران در جهت هماهنگی و جمع شدن شرکت‌ها کشیده‌اند امید آن می‌رود که صنعت تهویه مطبوع گامی به جلو برداشته و امید ما برای پیشرفت بیش از پیش شود.

سیدمحمد معیدی؛ مدیرعامل شرکت بارد صنعت

این دوره از نمایشگاه به صورت کلی بسیار خوب بود اما در این میان ایراداتی هم وجود داشت ازجمله این ایرادات می‌توان به زمان نامناسب برگزاری نمایشگاه اشاره کرد. متاسفانه آغاز این نمایشگاه مهم در روز جمعه برنامه‌ریزی شده بود که روز چندان مناسبی محسوب نمی‌شود. بیشتر نمایشگاه‌ها در دو روز پایانی هفته به اتمام می‌رسد و فکر می‌کنم همین موضوع بر حضور و حجم بازدیدکنندگان تاثیر گذاشت.

در کل حال و هوای نمایشگاه امسال متاثر از شرایط کشور بود. با این حال هدف کلی نمایشگاه دیدار با همکاران و مشتریان و مخاطبان است که تا حدودی انجام شد و حال و هوای خوبی بود، اما اگر بخواهیم نگاه بیزینسی و برندینگ داشته باشیم، احساس می‌کنم آنطور که توقع می‌رفت استقبال گسترده‌ای صورت نگرفت.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : البرز آذربارد صنعتگروه صنعتی بستانچی
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان